![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg administrere virksomheten fil styre leverandører filer og klienter filer. Må jeg konsentrere i bransjen at jeg har bra system? Very srong business, system? Hvis jeg ønsker å gjøre en ting, jeg må være topp ekspert? Hvordan kan jeg fortsette? Jeg er interessert i noen bransjer, har et lite kunnskap, eller mangel på kunnskap. Hvis jeg fortsatt ønsker å delta i buines og få inntekter, hvordan kan jeg fortsette? Det er svært vanskelig å få kontrakt. Det er umulig å få kontrakter fra sterkeste konkurrenter kamp. Mislykkes i å slåss, er det mange store konkurrenter. Hvordan kan jeg fortsette? Hvordan løse dette? En av mine venn sa: "Mer strong systemer Mer service, lavere pris, mer konkurransedyktig, mer konkurransedyktig tjeneste" Noen sa: "Selskapets interesse i enkelte bransjer har ingen funksjon i disse næringene, eller ikke fungerer i disse bransjen for tiden." "Bruk av-det-sokkel Løsninger eller fra store leverandører eller leie noen programmerere, eksperter og rådgivere for å bygge en tilpasset løsning." "Det er den reelle, er at Iambic Pentameter? Årsak er det vakkert!" "Vil du slåss?" Hva kan jeg gjøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen mennesker er veldig dårlig spammere.