![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hur kan jag hantera affärer fil hantera leverantörer filer och kunder filer. Måste jag koncentrera sig på den verksamhet som jag har bra system? Mycket srong företag, system? Om jag vill göra en sak, jag måste få högsta expert? Hur kan jag fortsätta? Jag är intresse i vissa branscher, har lite kunskap, eller brist på kunskap. Om jag ändå vill gå med i buines och få intäkter, hur kan jag fortsätta? Det är mycket svårt att få kontraktet. Det är omöjligt att få kontrakt från starkaste konkurrenter kamp. Underkänd i striderna finns det många stora konkurrenter. Hur kan jag fortsätta? Hur lösa detta? En av min vän sa, "Mer stark, mer service, lägre pris, mer konkurrenskraftig, mer konkurrenskraftig service" Någon sade: "Bolaget intresse i vissa branscher har ingen förmåga i dessa branscher, eller inte fungerar i dessa industrin för närvarande." "Använd färdigproducerad lösningar, eller från storindustrin företag eller anställa någon programmerare, experter, konsulter för att bygga en skräddarsydd lösning." "Det är den verkliga, är att JAMBISK PENTAMETER? Orsaka det är vackert!" "Vill du slåss?" Vad kan jag göra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Va?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vissa människor är verkligen dålig spammare.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Får mig att undra hur de fortsätta verksamheten | skinnyman9000 | Off Topic Discussion | 3 | 10 august 2007 05:20 |
| Good Business webbhotell | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 8 juni 2007 12:21 |
| Varje företagsägare här? | Hybr! D | Off Topic Discussion | 6 | 5 juni 2007 21:30 |
| Business platser att hyra på 15-16 | kstar | Off Topic Discussion | 12 | 4 juni 2007 23:48 |
| Thread Tools | |
| |