![]() |
|
| |||
| |||
| min ex kæreste har lagt vendt en masse engelsk software i kinesisk. så alt hvad jeg læser nu er næsten kinesisk Er der en måde at slå alt tilbage til engelsk Jeg har lige hente Picasa, og det har gjort engelsk skriftligt i kinesisk tak |
|
| |||
| |||
| anyone?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er et temmelig vage spørgsmål, kan du prøve at forklare i bedre detaljer.
| |||
| |||
| Det Picasa2 er i kinesisk og jeg kan ikke læse den det er i kinesisk charctor men formodes at være engelsk Hvordan slår jeg den tilbage til engelsk jeg dont kende hvor hen til forklare det bedre |
|
| |||
| |||
| Lyder som din Windows sprog indstillinger er blevet ændret. Jeg ved ikke, kinesisk, så er jeg ikke sikker på, hvordan man kunne guide dig igennem. Hvis du sender et skærmbillede af din startmenu åbner vi kan starte der. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ved ikke, hvad du gf har gjort, men det lyder ikke godt. Jeg har aldrig hørt om dette før ... Er du sikker på at du har downloadet og engelsk Picasa? Valgte engelsk, når der installeres det? Du kan normalt ikke ændre sproget i XP, kun ændre input sprog. Et screenshot som Dave sagde ville hjælpe.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Display kinesisk med IE8 | tlh44 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 29th May 2009 13:18 |
| Hej, jeg er en kinesisk her! | torjancolin | Indføre Yourself Her | 5 | 27 januar 2009 09:15 |
| Hej Fra et kinesisk | guanbeilang | Indføre Yourself Her | 5 | 12 januar 2009 15:14 |
| Afinstaller Windows - Engelsk kopi | osalajan | Windows-operativsystemer | 3 | 7 november 2007 08:09 |
| Er britiske komfortable med amerikansk engelsk? | tangg | Off Topic Discussion | 8 | 28th May 2007 23:38 |
| Thread Tools | |
| |