![]() |
|
| |||
| |||
| mijn ex vriendin heeft ingeschakeld veel Engels-software in het Chinees. dus alles wat ik lees nu bijna chinese Is er een manier om alles weer in het Engels Ik download de picasa en het bleek het engels schrijven in Chinese bedankt |
|
| |||
| |||
| iemand? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is een vrij vage vraag proberen te leggen in een betere detail.
| |||
| |||
| de Picasa2 is in het Chinees en ik kan het niet lezen Het is in het Chinees charctor maar wordt verondersteld Engels Hoe schakel ik het terug in het Engels i dont know how uit te leggen dat een beter |
|
| |||
| |||
| Klinkt als uw Windows-taal opties zijn gewijzigd. Ik weet niet Chinees dus weet niet hoe men zou u door. Als u na een screenshot van je start menu openen kunnen we daar beginnen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet wat je gf heeft gedaan, maar het klinkt niet goed. Ik heb nog nooit gehoord van dit vóór ... Weet u zeker dat u hebt gedownload en Engels Picasa? Koos voor het Engels als installeren? U kunt normaal gesproken niet de taal wijzigen in XP, alleen de invoertaal. Een screenshot als Dave gezegd zou helpen.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Display chinese met IE8 | tlh44 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 29 jun 2009 13:18 |
| Hallo, ik ben een Chinees hier! | torjancolin | Introduceer jezelf hier | 5 | 27 Jan 2009 09:15 |
| Hallo Van Een Chinees | guanbeilang | Introduceer jezelf hier | 5 | 12 Jan 2009 15:14 |
| Windows - Engels kopie | osalajan | Windows besturingssystemen | 3 | 7 nov 2007 08:09 |
| Zijn Britse comfortabel met Amerikaans Engels? | tangg | Off Topic Discussie | 8 | 28 jun 2007 23:38 |
| Thread Tools | |
| |