![]() |
|
| |||
| |||
| min fd flickvän har visat en mycket engelsk programvara i kinesiska. så allt jag läser nu är nästan Kinesiska Finns det något sätt att vända allt tillbaka till engelska Jag skulle bara hämta picasa och det har vänt Engelska skriver i kinesiska tack |
|
| |||
| |||
| någon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är en ganska vag fråga, försök att förklara bättre detalj.
| |||
| |||
| den Picasa2 är kinesiska och jag kan inte läsa det Det är i kinesiska charctor men är tänkt att vara engelska Hur lägger jag upp den igen i engelska Jag vet inte hur man kan förklara det bättre |
|
| |||
| |||
| Låter som ditt Windows språkalternativ har ändrats. Jag vet inte kinesiska, så jag är inte säker på hur man kan guida dig igenom. Om du lägger upp en skärmdump av din startmeny öppna vi kan börja där. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte vad du FV har gjort men det låter inte bra. Jag har aldrig hört talas om det här förut ... Är du säker på att du har hämtat och engelska Picasa? Chose engelska när du installerar det? Du kan normalt inte ändra språket i XP, bara ändra Inmatningsspråk. En skärmdump som Dave sa skulle hjälpa.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Display kinesiska med IE8 | tlh44 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 29 juni 2009 13:18 |
| Hej, Jag är en Kinesiska här! | torjancolin | Presentera dig här | 5 | 27 januari 2009 09:15 |
| Hej från en kinesisk | guanbeilang | Presentera dig här | 5 | 12 januari 2009 15:14 |
| Avinstallera Windows - Engelska kopia | osalajan | Windows-operativsystem | 3 | 7 november 2007 08:09 |
| Är brittiska bekväm med amerikansk engelska? | tangg | Off Topic Discussion | 8 | 28 juni 2007 23:38 |
| Thread Tools | |
| |