![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Er der nogen, har et stort nyttigt og læsbar tutorial Thats nemt at bruge om, hvordan man opretter en fuldmægtig på en Mac og / eller vinduer? Også, præcis hvad er alle de funktioner, som en proxy kan gøre, ud over hvad jeg allerede kender. Kan du gøre dig anonymt via fuldmagt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du mener på din pc eller et websted?
| |||
| |||
| For en pc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oprettelse af en fuldmægtig kun ville betyde mennesker ville være i stand til at bruge DIG til anonymize deres trafik, ikke omvendt. Prøv at finde en HTTP-proxy på www.xroxy.com.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hey, Jeg fik Vidalia nu. den kører Tor, men jeg er usikker på, hvordan man bruger det. er der en form for detaljeret tutorial |
|
| |||
| |||
| Kør Privoxy, så skal du højreklikke på løg i din Quick Launch-området (til venstre for den tid) og tryk Aktiver (jeg tror det er det), så vent et par sekunder for at erhverve en rute. Du kan få TorButton til Firefox (det er en addon) for at skifte Vidalia til og fra. Ellers vil det ikke fungerer (du skal indtaste indstillingerne manuelt).
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| OOO ok. Det tænkte jeg nok. vel min ven fortalte mig, at jeg er nødt til at downloade nogle servere eller noget for at det fuldt arbejde. også ive hørt denne ting på "4chan", hvor en fyr havde syv fuldmagter. hvad mener han, og er det muligt. Hvad vil det gøre, og hvordan ser det virkning dig? |
|
| |||
| |||
| Du behøver ikke at oprette en server, blot downloade Vidalia. Din ven var sandsynligvis tænker du ønskede at SET UP en proxy dig selv, som ikke ville give dig nogen anonymitet (cause.. Det er din computer!). "Syv fuldmagter" er blot en tesen om 4chan om mennesker forsøger at spore dig ned gennem din IP blive forpurret ved at være bag en sindssyg antal fuldmagter. Tor gør teknisk sætte dig gennem en hel del forskellige "knudepunkter".
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ah jeg se tak. |
|
| |||
| |||
| Nu, når jeg bruger Torbutton, min internet plejer arbejde. det siger min proxy plejer tillade internetforbindelse |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Internet Proxy Software | bigyin | General Software Chat | 5 | 20. maj 2008 10:46 |
| RE: proxyindstillinger | simon1990 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 1 marts 2008 15:32 |
| Browser Proxy | ashaiba | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 18 februar 2008 04:17 |
| McAfee Proxy Service Modul Problemer | chez_fletch2002 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |