![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jos joku on erittäin hyödyllinen ja luettavissa opetusohjelma thats helppokäyttöinen, miten luoda välityspalvelinta Macilla ja / tai ikkunat? Myös, mitä ovat kaikki ominaisuudet, joita välityspalvelimen voi tehdä, sen lisäksi mitä jo tiedän. Voitko tehdä itse anonyymi kautta välityspalvelinta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarkoitatko tietokoneessa tai sivustoa?
| |||
| |||
| Jotta PC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luominen välityspalvelinta ei tarkoita ainoastaan ihmiset voisivat käyttää teitä anonymize niiden liikennettä, ei toisin päin. Yritä löytää HTTP-välityspalvelin on www.xroxy.com.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei, sain Vidalia nyt. se kulkee Tor, mutta olen epävarma siitä, miten sitä käytetään. on olemassa jonkinlainen yksityiskohtainen opetusohjelma |
|
| |||
| |||
| Suorita Privoxy, sitten oikealle napsauttamalla sipuli voit nopeasti käynnistää alueen (vasemmalle osan aikaa) ja paina Ota (mielestäni se on siinä), niin odota pari sekuntia, se voisi hankkia reittiä. Voit saada TorButton Firefox (it's an addon) vaihtaaksesi Vidalia päälle ja pois päältä. Muuten se ei toimi (sinun täytyy syöttää käsin).
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| ooo ok. Niin arvelinkin. hyvin ystäväni kertoi minulle, että minun on ladattava joitakin palvelimia tai jotain, jotta se täysin työstä. myös ive kuulleet tämän asian "4chan", jossa mies oli seitsemän valtakirjoja. Mitä hän tarkoittaa, ja onko se mahdollista. mitä se tekee ja miten se vaikuttaa sinuun? |
|
| |||
| |||
| Sinun ei tarvitse perustaa palvelimelle, vain ladata Vidalialle. Ystäväsi oli todennäköisesti ajattelu halusitte PERUSTETAAN välityspalvelinta itse, joka ei anna sinulle mitään nimettömyys (cause.. Sitä tietokonetta!). "Seitsemän valtakirjoja" on vain meme on 4chan ihmisistä yrittää seurata sinua alas IP on tyhjäksi olemalla takana järjetön määrä valtakirjoja. Tor ei teknisesti laittaa sinut kautta melkoisesti eri "solmuja".
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| ah näen kiitos. |
|
| |||
| |||
| Nyt, kun voin käyttää Torbutton, minun internet tapana työtä. se sanoo minun välityspalvelinta tapana sallia Internet-yhteys |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Internetvälityspalvelin Software | bigyin | General Software Chat | 5 | 20. toukokuuta 2008 10:46 |
| RE: välityspalvelimen asetukset | simon1990 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 1. Maaliskuu 2008 15:32 |
| Selaimen Proxy | ashaiba | Web-selaimet ja FTP Clients | 5 | 18th Feb 2008 04:17 |
| McAfee Proxy Service Module ongelmat | chez_fletch2002 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 22. Jul 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |