![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand een grote nuttige en leesbare handleiding thats gemakkelijk te gebruiken voor het maken van een proxy op een Mac en / of ramen? Ook precies wat zijn alle functies die een proxy kunt doen, naast wat ik al weet. Maak je jezelf anoniem via proxy? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je bedoelt op uw pc of een website?
| |||
| |||
| Voor een pc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het maken van een proxy alleen betekenen mensen zouden kunnen gebruiken, heb je te anonimiseren hun verkeer, en niet andersom. Probeer het vinden van een HTTP-proxy op www.xroxy.com.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| He, ik heb Vidalia nu. het draait Tor, maar ik ben niet zeker over hoe het te gebruiken. is er een soort van gedetailleerde tutorial |
|
| |||
| |||
| Uitvoeren Privoxy, klik dan rechts op de ui in uw snelle lancering gebied (aan de linkerkant van de tijd) en klik Enable (I think that's it), wacht dan een paar seconden voor het verwerven van een route. U kunt Torbutton voor Firefox (het is een addon) om te wisselen Vidalia aan-en uitzetten. Anders werkt het niet (je hebt het invoeren van de instellingen handmatig).
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| ooo ok. I thought so. en mijn vriend vertelde me dat ik het downloaden van sommige servers of iets met het oog op het volledig werk. ive ook gehoord dat ding op "4chan", waarbij een jongen had zeven proxies. wat doet hij bedoel, en is het mogelijk. wat doet het en hoe is het effect dat u? |
|
| |||
| |||
| U hoeft niet in te stellen die server, gewoon downloaden Vidalia. Uw vriend was waarschijnlijk denk je wilde het opzetten van een proxy jezelf die niet geven u alle anonimiteit (cause.. It's voor uw computer!). "Zeven proxies" is gewoon een meme op 4chan over mensen die proberen bij te houden je via je IP wordt gedwarsboomd door achter een krankzinnig aantal volmachten. Tor doet technisch brengen u door heel wat verschillende "knopen".
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| ah ik zie bedankt. |
|
| |||
| |||
| Nu, wanneer ik Torbutton, mijn internet wont werk. hij zegt mijn proxy wont toestaan internetverbinding |