![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Har noen en stor nyttig og lesbart opplæringen dvs enkel å bruke om hvordan du oppretter en proxy på en Mac og / eller Windows? Og akkurat det er alle funksjoner som en proxy kan gjøre, i tillegg til det jeg allerede vet. Kan du gjøre deg anonymt via proxy? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du mener på PCen eller en nettside?
| |||
| |||
| For en PC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opprette en proxy ville bare bety folk ville kunne bruke DEG til anonymitet sin trafikk, ikke omvendt. Prøv å finne en HTTP proxy på www.xroxy.com.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei, jeg fikk Vidalia nå. det kjører Tor, men jeg er usikker på hvordan den skal brukes. Er det noen slags detaljert tutorial |
|
| |||
| |||
| Kjør Privoxy, deretter høyreklikker du løk i hurtigstartlinjen området (til venstre for tiden) og trykk Aktiver (jeg tror det er det), og deretter vente noen sekunder for å få en rute. Du kan få TorButton for Firefox (det er en addon) å veksle Vidalia av og på. Ellers vil det ikke virke (du må legge inn manuelt).
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ooO ok. Jeg trodde det. godt vennen min fortalte meg at jeg måtte laste ned noe servere eller noe for at det til fullt arbeid. også Ive hørt denne tingen på 4chan »hvor en fyr hadde syv proxyer. Hva mener han, og er det mulig. Hva vil det gjøre og hvordan virker det gjelder deg? |
|
| |||
| |||
| Du trenger ikke å sette opp noen server, bare laste ned Vidalia. Din venn var trolig tenker du ønsket å SET UP en proxy selv som ikke ville gi deg noen anonymitet (cause.. Det er datamaskinen!). "Syv proxyer" er bare et meme på 4chan om folk prøver å spore deg ned via IP blir thwarted ved å være bak en sinnssyk antall proxyer. Tor fungerer teknisk sette deg gjennom ganske mange forskjellige "noder".
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ah jeg se takk. |
|
| |||
| |||
| Nå, når jeg bruker Torbutton, min internett wont arbeide. står det at proxy wont tillate internett |