![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Finns det någon som har en stor nytta och lättläst handledning thats lätt att använda om hur du skapar en fullmakt på en Mac eller Windows? Dessutom, exakt vad är alla de funktioner som en proxy kan göra, förutom det jag redan vet. Kan du göra dig anonymt via proxy? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du menar på datorn eller en webbplats?
| |||
| |||
| För PC |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skapa en fullmakt skulle bara innebära att folk skulle kunna använda dig att vara anonym när deras trafik, inte tvärtom. Försök hitta en HTTP-proxy för www.xroxy.com.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hej, jag har Vidalia nu. det löper Tor, men jag är osäker på hur man använder det. Finns det någon form av detaljerad tutorial |
|
| |||
| |||
| Kör Privoxy och sedan högerklicka på lök i din Snabbstart område (till vänster om Temne) och tryck på Aktivera (Jag tror det är det) och sedan vänta några sekunder för att förvärva en rutt. Du kan få TorButton för Firefox (det är ett tilläggsprogram) för att växla Vidalia på och av. Annars fungerar det inte (du måste mata in inställningarna manuellt).
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| OOO ok. Jag trodde väl det. och min kompis sa till mig att jag måste hämta några servrar eller något för att det skall fullt arbete. också ive hörde det här på "4chan", där en kille hade sju proxies. Vad menar han, och är det möjligt. vad göra och hur den effekt du? |
|
| |||
| |||
| Du behöver inte inrätta någon server bara hämtar Vidalia. Din kompis var förmodligen tänker du ville att inrätta en proxy själv som inte skulle ge någon anonymitet (cause.. Det är din dator!). "Sju proxies" är bara ett meme på 4chan om människor som försöker spåra dig via din IP är motarbetas genom att vara bakom en galen antal proxies. Tor fungerar tekniskt sätta dig igenom en hel del olika "noder".
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| ah jag ser tack. |
|
| |||
| |||
| Nu, när jag använder Torbutton, mitt internet brukar fungera. Det säger min fullmakt brukar tillåta Internet-anslutning |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Internet Proxy Software | bigyin | General Software Chat | 5 | 20 maj 2008 10:46 |
| RE: proxyinställningarna | simon1990 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 1 mars 2008 15:32 |
| Webbläsarevänlig Proxy | ashaiba | Webbläsare & FTP Klienter | 5 | 18 februari 2008 04:17 |
| McAfee Proxy Service Module Problem | chez_fletch2002 | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |