mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Sådan oprettes en Internet Proxy - Syv Proxyservere?

Reply

Thread Tools
Old 18 februar 2008, 02:12
Donor-Gruppen

wow. vi kan tale om det her nu?

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 18 februar 2008, 02:33
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cheesepuff View Post
wow. vi kan tale om det her nu?
Proxyservere er ikke ulovligt? Hvad snakker du om?

Citat:
Nu, når jeg bruger Torbutton, min internet plejer arbejde. det siger min proxy plejer tillade internetforbindelse
Det er det punkt i Torbutton. Slå det fra, når regelmæssigt gennemsyn. Som for, hvornår det skal være på, hvis det ikke arbejder sørg Privoxy er også på, og du har aktiveret den.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 februar 2008, 11:34
Donor-Gruppen

det bare, at normalt vi cant tale om dette stuff cuz proxys kun anvendes, når du gør ulovlige ting. hvad legit anvendelser for det er der? oh well. endsige mig. fortsætte samtalen.
Old 18 februar 2008, 18:36
Medlem Gruppen

For den fyr, der siger, at blah blah ulovligt og proxys ... og har du troede, at måske, fuldmagter øge din sikkerhed, så når dine om et forum fuld af hackere du ikke kan spores ved idioter, der kan lide at ødelægge folks computere?

også, det fungerer nu, men går meget langsomt. Meget, meget langsomt. Og når jeg åbner google det åbner i et andet sprog hver gang, en gang sin tyske, en anden gang sin fransk. Im ikke rigtig lide denne proxy, jeg dont se, hvordan folk bruger det. Er Tor den eneste? Hvordan kan jeg fremskynde den. Kan jeg lave en proxy mig selv med mine skoler IP-adresse?
Old 18 februar 2008, 20:55
Donor-Gruppen

Der er millioner af proxyservere. bruge software gerne ProxyWay at afprøve mange på et tidspunkt for en god en og tage de dårlige. grunden en proxy vil altid være langsommere er, at de data, du får, skal første hentet til proxyserveren sig selv og derefter sendes fra den til dig. Hvad angår Deres skoler adresse, jeg tror ikke, at det ville være klogt.
Old 18 februar 2008, 21:28
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ashaiba View Post
også, det fungerer nu, men går meget langsomt. Meget, meget langsomt. Og når jeg åbner google det åbner i et andet sprog hver gang, en gang sin tyske, en anden gang sin fransk.
Der er et link på den flersprogede version af Google for at gå til engelsk, hvis du rammer, at det vil indstille en cookie og automatisk indstille den næste gang

Citat:
Im ikke rigtig lide denne proxy, jeg dont se, hvordan folk bruger det. Er Tor den eneste? Hvordan kan jeg fremskynde den. Kan jeg lave en proxy mig selv med mine skoler IP-adresse?
Hvad Ost sagt er korrekt. Du kan prøve andre fuldmagter gerne på Xroxy.com, men fuldmagter vil blive langsom.

Citat:
fuldmagter øge din sikkerhed, så når dine om et forum fuld af hackere du ikke kan spores ved idioter, der kan lide at ødelægge folks computere?
Dette er forkert. Din IP-adresse er ikke din socialsikringsnummer, er det mere som din nummerplade nummer. Alle kan se det, det har meget lidt indflydelse på din sikkerhed, og samtidig med en vidneindkaldelse man kunne spore det til dig, så ville det tage tonsvis af juridiske papirarbejde og for de flestes vedkommende det eneste, kan identificeres med en IP er din generelle placering eller by.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 20 marts 2008, 07:46
Ny Medlem Gruppen

kan nogen hjælpe mig med at skabe vores egen proxy i Win XP
Old 20. marts 2008, 17:12
Donor-Gruppen

hvorfor skulle du vil gøre dig selv en proxy? internetudbyderen om det ville være det samme, hvis den på samme internetforbindelse. Min ven var et offer for nogle hi anonyme proxy vært. med andre ord noget folk brugt sin computer som en proxy og af naturen og måde en proxyserver fungerer han fik en HDD fuld af ting, som ikke var hans.
Old 2 november 2008, 11:12
Administrator Gruppen

Der er mange legit grund til at bruge en proxy-ost.

For eksempel jeg bruge Google via en proxy en masse at se, hvor denne hjemmeside rækker gennem øjnene på et USA besøgende, Goggle viser forskellige resultater til forskellige land undersøgelsesperioder.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 november 2008, 13:07
Donor-Gruppen

ic
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.