vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

How to Create an Internetvälityspalvelin - Seitsemän Välityspalvelimet?

Reply

Thread Tools
Old 18 helmikuu 2008, 02:12
Rahoittajien ryhmän

Default How to Create an Internetvälityspalvelin - Seitsemän Välityspalvelimet?

wow. voimme puhua tätä kamaa nyt?

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 18 helmikuu 2008, 02:33
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by cheesepuff View Post
wow. voimme puhua tätä kamaa nyt?
Välityspalvelimet eivät ole laittomia? Mitä sinä puhut?

Quote:
Nyt, kun voin käyttää Torbutton, minun internet tapana työtä. se sanoo minun välityspalvelinta tapana sallia Internet-yhteys
Se on kohta Torbutton. Käännä se pois päältä, kun säännöllisesti selailemassa. Mitä tulee, kun sen pitäisi olla, jos se ei toimi varmista Privoxy on myös, ja olet ottanut sitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 helmikuu 2008, 11:34
Rahoittajien ryhmän

se vain, että yleensä me kallistuksen puhua tätä kamaa cuz proxys käytetään vain, kun teet laittoman asioita. mitä legit käyttötarkoituksiin se on olemassa? Oh well. ei se haittaa minua. jatkaa keskustelua.
Old 18 helmikuu 2008, 18:36
Jäsen

Että kaveri, joka sanoo, että blah blah laitonta ja proxys ... hyvin olet ajatellut, että ehkä, valtakirjoja parantaa turvallisuutta niin, kun on foorumi täynnä hakkereita teitä ei voida jäljittää idiootteja, jotka haluavat pilata kansojen tietokoneita?

Lisäksi se toimii nyt, mutta menee hyvin hidasta. Hyvin, hyvin hitaasti. Ja kun i avata google se avaa on eri kieltä aina, yhden kerran sen saksa, toisella kertaa sen Ranska. Im ei todellakaan pidä tätä välityspalvelinta, I dont nähdä, kuinka ihmiset sitä käyttävät. Onko Tor ainoa? Miten voin nopeuttaa sitä. Voinko tehdä välityspalvelimen minun itse minun koulujen IP-osoite?
Old 18 helmikuu 2008, 20:55
Rahoittajien ryhmän

on miljoonia proxy-palvelimet. käyttää ohjelmistoa kuten ProxyWay testata monet on aika hyvä ja ota pois huonoja. syy välityspalvelinta tulee aina olla hitaampaa on, että tiedot saat on ensin ladataan välityspalvelimen itse ja sitten lähettää sen sinulle. Mitä kouluissa osoite, en usko, että olisi viisasta.
Old 18 helmikuu 2008, 21:28
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by ashaiba View Post
Lisäksi se toimii nyt, mutta menee hyvin hidasta. Hyvin, hyvin hitaasti. Ja kun i avata google se avaa on eri kieltä aina, yhden kerran sen saksa, toisella kertaa sen Ranska.
Siellä on linkki, monikielinen versio google mennä Englanti, jos osut että it'll asettaa evästeen ja auto-asettaa sen seuraavan kerran

Quote:
Im ei todellakaan pidä tätä välityspalvelinta, I dont nähdä, kuinka ihmiset sitä käyttävät. Onko Tor ainoa? Miten voin nopeuttaa sitä. Voinko tehdä välityspalvelimen minun itse minun koulujen IP-osoite?
Mitä Juusto sanoi, pitää paikkansa. Voit kokeilla muita valtakirjoja kuten klo Xroxy.com, mutta valtakirjat tulee olemaan hidasta.

Quote:
välityspalvelimet parantaa turvallisuutta niin, kun on foorumi täynnä hakkereita teitä ei voida jäljittää idiootteja, jotka haluavat pilata kansojen tietokoneita?
Tämä on virheellinen. IP-osoite ei ole sosiaaliturvatunnuksesi, se on enemmän kuin teidän rekisterinumero. Kuka tahansa voi nähdä sen, se on hyvin vähän vaikutusta tietoturvariskiä, ja vaikka kanssa haasteen joku voisi jäljittää sen teille, että se kestäisi tonnia juridique paperityötä ja suurimmaksi osaksi vain tunnistettava IP on yleinen paikkaan tai kaupunki.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 20 maaliskuu 2008, 07:46
Uusi Jäsen

voi kukaan auttaa minua luomaan oman välityspalvelimen win XP
Old 20 maaliskuu 2008, 17:12
Rahoittajien ryhmän

miksi haluat tehdä itsellesi välityspalvelinta? ISP se olisi sama, jos sen kanssa samassa Internet-yhteys. Ystäväni oli uhri joidenkin hi anonyymi proxy hosting. Toisin sanoen jotenkin ihmiset hänen tietokoneeseen välityspalvelimen ja luonne ja tapa, jolla välityspalvelin toimii hän sai HDD täynnä asioita, jotka eivät olleet hänen.
Old 2 marraskuu 2008, 11:12
Administrator Group

On olemassa monia legit syytä käyttää välityspalvelinta juusto.

Esimerkiksi voin käyttää Google kautta välityspalvelinta paljon nähdä, mihin tämä sijoittuu kautta silmissä on Yhdysvalloissa vierailija, mulkoilla näyttää eri tuloksia eri maassa maaohjelmien.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 marraskuu 2008, 13:07
Rahoittajien ryhmän

ic
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.