![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow. voimme puhua tätä kamaa nyt?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Välityspalvelimet eivät ole laittomia? Mitä sinä puhut? Quote:
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| se vain, että yleensä me kallistuksen puhua tätä kamaa cuz proxys käytetään vain, kun teet laittoman asioita. mitä legit käyttötarkoituksiin se on olemassa? Oh well. ei se haittaa minua. jatkaa keskustelua. |
|
| |||
| |||
| Että kaveri, joka sanoo, että blah blah laitonta ja proxys ... hyvin olet ajatellut, että ehkä, valtakirjoja parantaa turvallisuutta niin, kun on foorumi täynnä hakkereita teitä ei voida jäljittää idiootteja, jotka haluavat pilata kansojen tietokoneita? Lisäksi se toimii nyt, mutta menee hyvin hidasta. Hyvin, hyvin hitaasti. Ja kun i avata google se avaa on eri kieltä aina, yhden kerran sen saksa, toisella kertaa sen Ranska. Im ei todellakaan pidä tätä välityspalvelinta, I dont nähdä, kuinka ihmiset sitä käyttävät. Onko Tor ainoa? Miten voin nopeuttaa sitä. Voinko tehdä välityspalvelimen minun itse minun koulujen IP-osoite? |
|
| |||
| |||
| on miljoonia proxy-palvelimet. käyttää ohjelmistoa kuten ProxyWay testata monet on aika hyvä ja ota pois huonoja. syy välityspalvelinta tulee aina olla hitaampaa on, että tiedot saat on ensin ladataan välityspalvelimen itse ja sitten lähettää sen sinulle. Mitä kouluissa osoite, en usko, että olisi viisasta. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
Quote:
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| voi kukaan auttaa minua luomaan oman välityspalvelimen win XP |
|
| |||
| |||
| miksi haluat tehdä itsellesi välityspalvelinta? ISP se olisi sama, jos sen kanssa samassa Internet-yhteys. Ystäväni oli uhri joidenkin hi anonyymi proxy hosting. Toisin sanoen jotenkin ihmiset hänen tietokoneeseen välityspalvelimen ja luonne ja tapa, jolla välityspalvelin toimii hän sai HDD täynnä asioita, jotka eivät olleet hänen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On olemassa monia legit syytä käyttää välityspalvelinta juusto.
Esimerkiksi voin käyttää Google kautta välityspalvelinta paljon nähdä, mihin tämä sijoittuu kautta silmissä on Yhdysvalloissa vierailija, mulkoilla näyttää eri tuloksia eri maassa maaohjelmien. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ic
__________________ Tietokoneiden osat - http://secure.newegg.com/WishList/Pu...Number=9141625 Monitor - http://www.provantage.com/doublesight-ds-305w ~ 4DBLE00M.htm Ace] |