mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

How to Create an Internet Proxy - Zeven Proxies?

Reply

Thread Tools
Old 18 februari 2008, 02:12
Donor Groep

Default How to Create an Internet Proxy - Zeven Proxies?

wow. we kunnen praten over deze dingen nu?

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 18 februari 2008, 02:33
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheesepuff View Post
wow. we kunnen praten over deze dingen nu?
Proxy's zijn niet illegaal? Waar heb je het over?

Citaat:
Nu, wanneer ik Torbutton, mijn internet wont werk. hij zegt mijn proxy wont toestaan internetverbinding
Dat is het punt van Torbutton. Zet het uit toen regelmatig browsen. Wat als het moet op, als het niet werkt er zeker Privoxy is ook, en u in staat gesteld.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 februari 2008, 11:34
Donor Groep

het gewoon dat we meestal huicheltaal spreken over dit spul cuz proxy's worden alleen gebruikt bij het doen van illegale dingen. wat legit toepassingen zijn er? Oh well. never mind me. verder met gesprek.
Old 18 februari 2008, 18:36
Lid Fractie

Voor die jongen die zegt dat blah blah illegale en proxy's ... en heb je dacht dat dat misschien, proxies om uw veiligheid dus als je op een forum vol hackers u niet kan worden opgespoord door idioten die willen ruïneren volkeren computers?

ook, het werkt nu, maar gaat erg langzaam. ZEER ZEER traag. En toen ik open google opent in een andere taal, iedere keer, een keer de Duitse, de andere keer zijn het Frans. Im not really liking deze volmacht, I dont zien hoe mensen het gebruiken. Tor is de enige? Hoe kan ik sneller. Kan ik een proxy mijn zelfstandige scholen met mijn IP adres?
Old 18 februari 2008, 20:55
Donor Groep

Er zijn miljoenen van de proxy-servers. gebruiken software zoals ProxyWay veel te testen in een tijd voor een goede en de slechte. de reden een proxy zal altijd trager is dat de gegevens die je moet als eerste worden gedownload naar de proxy server zelf en vervolgens verzonden naar je. Als voor uw scholen adres, ik denk niet dat het verstandig zou zijn.
Old 18 februari 2008, 21:28
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashaiba View Post
ook, het werkt nu, maar gaat erg langzaam. ZEER ZEER traag. En toen ik open google opent in een andere taal, iedere keer, een keer de Duitse, de andere keer zijn het Frans.
Er is een link op de meertalige versie van Google te gaan naar het Engels, indien je dat je een cookie en automatisch instellen dat de volgende keer

Citaat:
Im not really liking deze volmacht, I dont zien hoe mensen het gebruiken. Tor is de enige? Hoe kan ik sneller. Kan ik een proxy mijn zelfstandige scholen met mijn IP adres?
Wat Kaas zei is correct. U kunt proberen andere proxies zoals bij Xroxy.com, maar stemvolmachten zullen worden traag.

Citaat:
proxies uw veiligheid dus als je op een forum vol hackers u niet kan worden opgespoord door idioten die willen ruïneren volkeren computers?
Dit is onjuist. Uw IP adres is niet uw sofi-nummer, het is meer zoals je kentekenplaatnummer. Iedereen kan het zien, het heeft weinig invloed op uw veiligheid, en tegelijkertijd met een dagvaarding iemand kunnen traceren tot u, dat zou ton juridische papierwerk en voor het grootste deel het enige wat herkenbaar met een IP is uw algemene locatie of stad.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 20 maart 2008, 07:46
Nieuw Lid Fractie

kan iemand me helpen om onze eigen proxy in Win XP
Old 20 mar 2008, 17:12
Donor Groep

waarom zou je willen maken zelf een proxy? de ISP op het zou hetzelfde zijn als op dezelfde internetverbinding. Mijn vriend was een slachtoffer van een aantal hi anonieme proxy hosting. met andere woorden, mensen of andere manier gebruikt zijn computer als een proxy en door de aard en de manier waarop een proxy werkt hij een harde schijf vol met dingen die niet de zijne.
Old 2 november 2008, 11:12
Administrator Group

Er zijn veel legit reden voor het gebruik van een proxy-kaas.

Zo gebruik ik Google via een proxy veel te zien waar deze site gelederen door de ogen van een Amerikaanse bezoeker, Goggle geeft verschillende resultaten op verschillende land onderzoektijdvakken.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 november 2008, 13:07
Donor Groep

ic
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Internet Proxy Software bigyin Algemene programmatuurnoot Chat 5 20 mei 2008 10:46
RE: de proxy-instellingen simon1990 Web Browsers & FTP Clients 2 De 1 maart 2008 15:32
Browser Proxy ashaiba Web Browsers & FTP Clients 5 18 feb 2008 04:17
McAfee Proxy Service Module Problemen chez_fletch2002 Virus, spyware & Security 5 22 jul 2007 08:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.