mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Slik oppretter du en Internett Proxy - Sju Proxyer?

Reply

Thread Tools
Old 18th 2008 Feb, 02:12
Donor Group

Default Slik oppretter du en Internett Proxy - Sju Proxyer?

wow. vi kan snakke om dette nå?

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 18th 2008 Feb, 02:33
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by cheesepuff View Post
wow. vi kan snakke om dette nå?
Proxyer er ikke ulovlig? Hva snakker du om?

Sitat:
Nå, når jeg bruker Torbutton, min internett wont arbeide. står det at proxy wont tillate internett
Det er poenget med Torbutton. Slå den av når regelmessig surfer. Som for når det skal være på, hvis det ikke fungerer sørg Privoxy er også på, og du har aktivert det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18th 2008 Feb, 11:34
Donor Group

det akkurat det som regel vi skrånende snakke om dette cuz proxys bare brukes når du gjør ulovlige ting. hva legit bruker til det er det? nåvel. Glem meg. fortsette samtalen.
Old 18th 2008 Feb, 18:36
Medlem Group

For at fyren som sier at blah blah ulovlig og proxys ... vel, har du tenkt på at kanskje, proxyer forbedre sikkerheten så når din på et forum fullt av hackere kan du ikke spores av idioter som liker å ødelegge folks maskiner?

også, det fungerer nå, men går veldig sakte. VERY veldig sakte. Og når jeg åpner opp google, åpnes det opp på et annet språk hver gang, en gang en tysk, en annen gang sin fransk. Im ikke helt fornøyd med denne proxy, JEG dont se hvordan folk bruker det. Er Tor den eneste? Hvordan kan jeg hastigheten den opp. Kan jeg lage en proxy meg med min skoler IP-adresse?
Old 18th 2008 Feb, 20:55
Donor Group

Det er millioner av proxy-servere. bruke programvare som ProxyWay å teste mange om gangen for godt, og ta ut de dårlige seg. grunnen en proxy vil alltid være tregere, er at dataene du får må være lastet ned til proxy-serveren selv, og deretter sendes det til deg. Som for skoler adresse, jeg tror ikke det ville være klokt.
Old 18th 2008 Feb, 21:28
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by ashaiba View Post
også, det fungerer nå, men går veldig sakte. VERY veldig sakte. Og når jeg åpner opp google, åpnes det opp på et annet språk hver gang, en gang en tysk, en annen gang sin fransk.
Det er en kobling på flerspråklig versjon av Google for å gå til England, hvis du treffer på at det vil sette en cookie og automatisk sette den neste gang

Sitat:
Im ikke helt fornøyd med denne proxy, JEG dont se hvordan folk bruker det. Er Tor den eneste? Hvordan kan jeg hastigheten den opp. Kan jeg lage en proxy meg med min skoler IP-adresse?
Hva Cheese sier er riktig. Du kan prøve andre proxyer som på Xroxy.com, men proxyer skal være treg.

Sitat:
proxyer forbedre sikkerheten så når din på et forum fullt av hackere kan du ikke spores av idioter som liker å ødelegge folks maskiner?
Dette er feil. Din IP adresse er ikke ditt personnummer, det er mer som lisensen plate nummer. Alle kan se det, den har svært lite peiling på sikkerhet, og samtidig med en stevning noen kunne spore den til deg, som vil ta tonn juridiske papirer og for det meste det eneste identifiserbare med IP er din generelle sted eller by.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 20th 2008 Mar, 07:46
New Member Group

Kan noen hjelpe meg med å lage vår egen proxy i Win XP
Old 20 mars 2008, 17:12
Donor Group

Hvorfor ville du vil sikre deg en proxy? ISP om det ville være det samme om det på samme Internett-tilkobling. Min venn ble utsatt for noen hi anonym proxy vertstjenesten. med andre ord noe folk brukte hans datamaskin som en proxy og av naturen og måten en proxy fungerer han fikk en HDD, full av ting som ikke var hans.
Old 2nd 2008 nov 11:12
Administrator Group

Det er mange legit grunn til å bruke en proxy-ost.

For eksempel jeg bruke Google via en proxy mye å se hvor dette nettstedet rangerer gjennom øynene til en USA besøkende, stirre viser ulike resultater til ulike land IPer.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3dje Nov 2008, 13:07
Donor Group

ic
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Internet Proxy Software bigyin General Software Chat 5 20 mai 2008 10:46
RE: proxyinnstillingene simon1990 Nettlesere & FTP Clients 2 1 mars 2008 15:32
Nettleser Proxy ashaiba Nettlesere & FTP Clients 5 18 februar 2008 04:17
McAfee Proxy Service Module Problemer chez_fletch2002 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 5 22 juli 2007 08:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.