![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow. vi kan snakke om dette nå?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Proxyer er ikke ulovlig? Hva snakker du om? Sitat:
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| det akkurat det som regel vi skrånende snakke om dette cuz proxys bare brukes når du gjør ulovlige ting. hva legit bruker til det er det? nåvel. Glem meg. fortsette samtalen. |
|
| |||
| |||
| For at fyren som sier at blah blah ulovlig og proxys ... vel, har du tenkt på at kanskje, proxyer forbedre sikkerheten så når din på et forum fullt av hackere kan du ikke spores av idioter som liker å ødelegge folks maskiner? også, det fungerer nå, men går veldig sakte. VERY veldig sakte. Og når jeg åpner opp google, åpnes det opp på et annet språk hver gang, en gang en tysk, en annen gang sin fransk. Im ikke helt fornøyd med denne proxy, JEG dont se hvordan folk bruker det. Er Tor den eneste? Hvordan kan jeg hastigheten den opp. Kan jeg lage en proxy meg med min skoler IP-adresse? |
|
| |||
| |||
| Det er millioner av proxy-servere. bruke programvare som ProxyWay å teste mange om gangen for godt, og ta ut de dårlige seg. grunnen en proxy vil alltid være tregere, er at dataene du får må være lastet ned til proxy-serveren selv, og deretter sendes det til deg. Som for skoler adresse, jeg tror ikke det ville være klokt. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Sitat:
Sitat:
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Kan noen hjelpe meg med å lage vår egen proxy i Win XP |
|
| |||
| |||
| Hvorfor ville du vil sikre deg en proxy? ISP om det ville være det samme om det på samme Internett-tilkobling. Min venn ble utsatt for noen hi anonym proxy vertstjenesten. med andre ord noe folk brukte hans datamaskin som en proxy og av naturen og måten en proxy fungerer han fikk en HDD, full av ting som ikke var hans. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er mange legit grunn til å bruke en proxy-ost.
| |||
| |||
| ic
__________________ Computer deler - http://secure.newegg.com/WishList/Pu...Number=9141625 Monitor - http://www.provantage.com/doublesight-ds-305w ~ 4DBLE00M.htm Ace] |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Internet Proxy Software | bigyin | General Software Chat | 5 | 20 mai 2008 10:46 |
| RE: proxyinnstillingene | simon1990 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 1 mars 2008 15:32 |
| Nettleser Proxy | ashaiba | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 18 februar 2008 04:17 |
| McAfee Proxy Service Module Problemer | chez_fletch2002 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |