![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow. vi kan prata om det här nu?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Proxyservrar är inte olagligt? Vad snackar du om? Citat:
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| det just det brukar vi cant prata om det här cuz proxys endast används när du gör olagliga saker. vad legit användningsområden för det finns det? oh well. Strunt samma jag. fortsätta konversationen. |
|
| |||
| |||
| För att killen som säger att blah blah olagligt och proxys ... och har du tänkt att kanske, fullmaktsinnehavare öka din säkerhet när du på ett forum fullt av hackare som du inte kan spåras av idioter som vill förstöra folks datorer? också, det fungerar nu, men går mycket långsamt. Väldigt långsamt. Och när jag öppnar Google öppnar upp på ett annat språk varje gång, en gång sin tyska, en annan Temne sin franska. Im egentligen inte gillar denna fullmakt, I dont se hur människor använder den. Är Tor den enda? Hur kan jag snabbare. Kan jag göra en proxy mig själv med min skolor IP-adress? |
|
| |||
| |||
| det finns miljontals proxyservrar. använda program som ProxyWay att testa många på en gång för bra och ta ut dåliga. Anledningen fullmaktshavare kommer alltid att vara långsammare är att de uppgifter som du måste vara första hämtas till proxyservern själv och sedan skickas från det till dig. När det gäller din skolor adress, jag tror inte att det skulle vara klokt. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
Citat:
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| kan någon hjälpa mig att skapa en egen proxy i win XP |
|
| |||
| |||
| varför skulle du vilja ge dig en fullmakt? ISP om det skulle vara detsamma om dess på samma Internet-anslutning. Min vän var ett offer för vissa hej anonym proxy hosting. med andra ord något folk använde sin dator som en proxy och av naturen och hur en proxy fungerar han fick ett hårddisken full av saker som inte var hans. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns många legit anledning att använda en proxyserver ost.
Till exempel jag använda Google via en proxy mycket att se var denna webbplats leden genom ögonen på en USA besökare, goggle visar olika resultat för olika länder undersökningsperioderna. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ic
__________________ Dator delar - http://secure.newegg.com/WishList/Pu...Number=9141625 Monitor - http://www.provantage.com/doublesight-ds-305w ~ 4DBLE00M.htm Ace] |