![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut Kubuntu 8.10 omasta asemasta. Minulla on yksi ajaa Windows ja muut on Kubuntu. Ennen olen asentanut Kubuntu, että toinen ajaa, ikkunat tunnustettu asema omassa tietokoneessa, mutta nyt kun olen asentanut Linuxin, se ei tunnista enää. Onko tapa muodossa, ajomatkan päässä Linux koska haluan yrittää asentaa sen kaiken uudelleen ja aloittaa alusta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laita se takaisin Windows-kone sitten Disk Manager uudelleen osio se sitten muodossa NTFS.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohjeet alustaa uuden kovalevyn | eddyjack | Drives & Removable Media | 5 | 12 lokakuu 2009 07:11 |
| Formaatti Ulkoinen kovalevy | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 lokakuu 2009 07:08 |
| Vista Drive Formaatti | megatavu | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 6. toukokuuta 2008 14:24 |
| Asemaan F ei ole alustettu Haluatko Formaatti It Now? | ruokalaji | Drives & Removable Media | 3 | 25. Joulukuu 2007 08:45 |
| Kuinka Formaatti A Ensisijainen Hard Drive | malaz | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 18. Sep 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |