![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg installert Kubuntu 8.10 på en egen stasjon. Jeg har en stasjon med Windows og det andre har Kubuntu. Før jeg installerte Kubuntu på den andre stasjonen, windows gjenkjente stasjonen i maskinen min, men nå som jeg installerte Linux på den, det er ikke lenger. Er det en måte å formatere stasjonen fra Linux fordi jeg ønsker å prøve å installere det på nytt og starte fra bunnen av. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sett den tilbake i Windows maskin da disk manager re-partisjonen det da format i NTFS.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Instruksjoner om hvordan du formaterer en ny harddisk | eddyjack | Drivere og flyttbare medier | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Formatere en ekstern harddisk | shig | Drivere og flyttbare medier | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Vista Drive Format | megabyte | Windows-operativsystemer | 5 | 6 mai 2008 14:24 |
| Disk I Drive F er ikke formatert Har du vil formatere den nå? | tallerken | Drivere og flyttbare medier | 3 | 25 desember 2007 08:45 |
| Slik formaterer du en Primær harddisk | malaz | Windows-operativsystemer | 1 | 18nde sep 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |