![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag installerade Kubuntu 8.10 på sin egen enhet. Jag har en enhet med Windows och de andra har Kubuntu. Innan jag installerade Kubuntu på den andra enheten, fönster erkänt köra i min dator, men nu när jag installerade Linux på den så är det inte känns igen längre. Finns det något sätt att formatera om att köra från Linux eftersom jag vill försöka installera det igen och börja om från början. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sätt tillbaka den till Windows maskin sedan i Disk Manager ny partition och sedan formatera i NTFS.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Instruktioner om hur du formaterar en ny hårddisk | eddyjack | Drives & Removable Media | 5 | 12 Oktober 2009 07:11 |
| Formatera en extern hårddisk | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Vista Drive Format | megabyte | Windows-operativsystem | 5 | 6 maj 2008 14:24 |
| Disk i enhet F är inte formaterad Vill du formatera den nu? | parabolantenn | Drives & Removable Media | 3 | 25 december 2007 08:45 |
| Hur Formatera en Primär Hårddisk | malaz | Windows-operativsystem | 1 | 18:e sep 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |