mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Sådan udtrækkes exe

Reply

Thread Tools
Old 17 januar 2008, 15:11
Medlem Gruppen

il prøve mit bedste for at forklare her går ... im prøver at udpakke en exe-fil, så jeg kan lade Windows installere driveren for mig gennem Enhedshåndtering, når jeg mener partiallicensen jeg mener så alle filerne er udsat, så Windows kan få fat i de filer, den har brug for, jeg ved, hvordan man kan pakke filer via WinRAR men af en eller anden grund når jeg højreklikke på exe det gør ikke har mulighed for at lade mig partiallicens alle filerne
Old 17 januar 2008, 15:58
Redaktør Gruppen

Det ville hjælpe at vide, hvad det er.

Old 17 januar 2008, 16:03
Medlem Gruppen

Jeg tror ikke, det er muligt at gøre det, ikke bruger WinRAR alligevel. Prøv at se hvad google kommer med om det, men jeg vil ikke forsøge fortsatte med WinRAR fordi det bare ikke gøre, hvad du ønsker det.
Old 17 januar 2008, 16:30
Medlem Gruppen

dens en driver til en netværksadapter il give dig linket, så du kan prøve, hvis du ønsker, men ive ekstraheres min lyddrivere printerdrivere, men af en eller anden grund det gør ikke arbejde med denne en

Support Page

im forsøger ver 5
Old 17 januar 2008, 17:43
Bandlyst Gruppen

Jeg mener at vide, hvad du kan gøre - du behøver ikke at udskille alle filer, fordi Windows vil udpakke exse for dig alligevel (i det mindste bør), som er hvad windows har gjort for mig ... Så jeg vil bare køre exe og vinduer bør udpakke exe og derefter håndteringshåndtag de filer, og det bør arbejde for dig.

held og lykke

Mit system: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Bundkort:
Asus - M2N X SE
RAM Hukommelse:
2GB
Grafikkort (r):
Lydkort:
Harddisk (e):
320 GB Sata
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Shaw
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
BenQ
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 januar 2008, 04:57
Donor-Gruppen

I dont tror den måde, du forsøger at gøre ting, der vil arbejde.

Der er en temmelig specifik metode til opgradering, der omfatter fjernelse af hardware og software, genstart mv.

Se her

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.