![]() |
|
| |||
| |||
| il prøve mit bedste for at forklare her går ... im prøver at udpakke en exe-fil, så jeg kan lade Windows installere driveren for mig gennem Enhedshåndtering, når jeg mener partiallicensen jeg mener så alle filerne er udsat, så Windows kan få fat i de filer, den har brug for, jeg ved, hvordan man kan pakke filer via WinRAR men af en eller anden grund når jeg højreklikke på exe det gør ikke har mulighed for at lade mig partiallicens alle filerne |
|
| |||
| |||
| Det ville hjælpe at vide, hvad det er. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, det er muligt at gøre det, ikke bruger WinRAR alligevel. Prøv at se hvad google kommer med om det, men jeg vil ikke forsøge fortsatte med WinRAR fordi det bare ikke gøre, hvad du ønsker det. |
|
| |||
| |||
| dens en driver til en netværksadapter il give dig linket, så du kan prøve, hvis du ønsker, men ive ekstraheres min lyddrivere printerdrivere, men af en eller anden grund det gør ikke arbejde med denne en Support Page im forsøger ver 5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg mener at vide, hvad du kan gøre - du behøver ikke at udskille alle filer, fordi Windows vil udpakke exse for dig alligevel (i det mindste bør), som er hvad windows har gjort for mig ... Så jeg vil bare køre exe og vinduer bør udpakke exe og derefter håndteringshåndtag de filer, og det bør arbejde for dig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont tror den måde, du forsøger at gøre ting, der vil arbejde.