vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Miten otteen exe

Reply

Thread Tools
Old 17 tammikuu 2008, 15:11
Jäsen

il yritän parhaani mukaan selittää tässä menee ... im yrittää purkaa yksi exe-tiedosto, jotta voin kertoa windows asentaa kuljettajan minulle kautta laite johtaja, kun tarkoitan otteen tarkoitan niin kaikki tiedostot ovat alttiina niin ikkunat voi napata tiedostot se tarvitsee, tiedän kuinka purkaa tiedostot kautta WinRAR mutta jostain syystä kun oikealla klikkaa exe se doesnt on mahdollisuus haluan Pura kaikki tiedostot
Old 17 tammikuu 2008, 15:58
Moderator Group

Se auttaisi tiedä mikä se on.

Old 17 tammikuu 2008, 16:03
Jäsen

En usko, että se on mahdollista tehdä, että ei käytä WinRAR anyway. Yritä nähdä mitä google tulee kanssa siitä, mutta en halua yrittää itsepintaisten kanssa WinRAR, koska se vain ei tee mitä haluat.
Old 17 tammikuu 2008, 16:30
Jäsen

sen ohjaimen verkon sovitin il antaa teille linkkiä, niin voit kokeilla, jos haluat, mutta ive uutetut minun audio ajurit tulostinohjaimet mutta jostain syystä se doesnt työtä tämän yhden

Tuki Page

im yrittää ver 5
Old 17 tammikuu 2008, 17:43
Banned ryhmän

Luulen, että tiedän, mitä voit tehdä - sinun ei tarvitse purkaa kaikki tiedostot, koska ikkunat purkaa exse sinulle joka tapauksessa (ainakin pitäisi), että on mitä ikkunat on tehnyt minulle ... niin haluaisin vain ajaa exe ja ikkunat pitäisi purkaa exe ja sitten napata tiedostot ja se olisi tehtävä sinulle.

onnea

My System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Emolevy:
Asus - M2N X SE
RAM-muisti:
2GB
Graphics Card (s):
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
320GB Sata
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Shaw
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 tammikuu 2008, 04:57
Rahoittajien ryhmän

I dont ajatella, miten olet yrittänyt tehdä asioita, on menossa töihin.

On melko erityistä tapaa päivitystä, joka sisältää poistamalla laitteiston ja ohjelmistojen, käynnistystä jne..

Katsoa tässä

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.