![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| il yritän parhaani mukaan selittää tässä menee ... im yrittää purkaa yksi exe-tiedosto, jotta voin kertoa windows asentaa kuljettajan minulle kautta laite johtaja, kun tarkoitan otteen tarkoitan niin kaikki tiedostot ovat alttiina niin ikkunat voi napata tiedostot se tarvitsee, tiedän kuinka purkaa tiedostot kautta WinRAR mutta jostain syystä kun oikealla klikkaa exe se doesnt on mahdollisuus haluan Pura kaikki tiedostot |
|
| |||
| |||
| Se auttaisi tiedä mikä se on. |
|
| |||
| |||
| En usko, että se on mahdollista tehdä, että ei käytä WinRAR anyway. Yritä nähdä mitä google tulee kanssa siitä, mutta en halua yrittää itsepintaisten kanssa WinRAR, koska se vain ei tee mitä haluat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulen, että tiedän, mitä voit tehdä - sinun ei tarvitse purkaa kaikki tiedostot, koska ikkunat purkaa exse sinulle joka tapauksessa (ainakin pitäisi), että on mitä ikkunat on tehnyt minulle ... niin haluaisin vain ajaa exe ja ikkunat pitäisi purkaa exe ja sitten napata tiedostot ja se olisi tehtävä sinulle.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont ajatella, miten olet yrittänyt tehdä asioita, on menossa töihin.