![]() |
|
| |||
| |||
| zal proberen mijn best om uit te leggen hier gaat ... im probeert om een exe-bestand, zodat ik kan laten ramen installeren van de driver voor me via Apparaatbeheer, toen ik bedoel uittreksel bedoel ik dus alle bestanden worden blootgesteld, zodat Windows kan grijpen de benodigde bestanden, ik weet het uitpakken van bestanden via WinRar maar om wat voor reden dan wanneer ik klik met de rechtermuisknop op het exe-it doesnt hebben de mogelijkheid om mij te laten extract alle bestanden |
|
| |||
| |||
| Het zou helpen om te weten wat het is. |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat het mogelijk is om dat te doen, geen gebruik maakt van WinRar anyway. Probeer te zien wat Google komt met over, maar ik zou niet proberen aanhoudende met WinRar, omdat het gewoon niet doen wat je zelf wilt. |
|
| |||
| |||
| de bestuurder voor een netwerk adapter zal geven u de link zodat je kunt proberen als je wilt, maar ive geëxtraheerd mijn audio drivers printer drivers, maar om wat voor reden zij doesnt werk aan dit een Support Pagina im proberen ver 5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat ik weet wat je kunt doen - je hoeft niet om alle bestanden omdat Windows zal het uitlezen van de exse voor u toch (ten minste moeten) dat is wat ramen heeft gedaan voor mij ... Dus ik zou gewoon de exe en ramen moeten extractieoplossing de exe en dan pakken de bestanden en het zou moeten werken voor je.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk niet dat de manier waarop je probeert om dingen te doen, is gaan werken.