![]() |
|
| |||
| |||
| skal prøve mitt beste for å forklare her går ... im prøver å trekke ut en exe fil slik at jeg kan la Windows installere driveren for meg gjennom enhetsbehandling, når jeg mener betyr pakke i så blir alle filene utsatt slik at vinduer kan hente filene det trenger, jeg vet hvordan du pakker ut filer med WinRAR men en eller annen grunn når jeg høyreklikker på exe den ikke har mulighet til å la meg pakke ut alle filene |
|
| |||
| |||
| Det ville bidra til å vite hva det er. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke det er mulig å gjøre det, ikke bruker winrar uansett. Prøv å se hva Google kommer opp med om det, men jeg ville prøve vedvarende med WinRAR fordi det bare ikke gjør hva du vil. |
|
| |||
| |||
| dens en driver for et nettverk adapter skal gi deg linken slik at du kan prøve hvis du vil, men ive utdraget mitt lyddriverne skriverdrivere men en eller annen grunn ikke arbeide på dette Support Page im prøver ver 5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror jeg vet hva du kan gjøre - trenger du ikke å pakke ut noen filer fordi vinduene ville ekstra exse for deg uansett (minst bør) som har hva vinduer har gjort for meg ... så jeg ville bare kjøre exe og vinduer skal pakke ut exe og så grip filene og det skal fungere for deg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| JEG dont overveie måten du prøver å gjøre ting skal fungere.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook (2007): Slik pakker du ut e-postadresser? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 03:02 |
| Filen vil ikke trekke ut - sier disk full, men ikke | gramble | General Software Chat | 1 | 28 mai 2009 14:15 |
| Thread Tools | |
| |