mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hur man extraherar exe

Reply

Thread Tools
Old Januari 17, 2008, 15:11
Ledamot Gruppen

ska försöka mitt bästa för att förklara här går ... im försöker utvinna en exe-fil så jag kan låta Windows installera drivrutinen för mig genom enhetens chef, när jag menar dellicens Jag menar så alla filer som är utsatta för Windows kan hämta filer som behövs, jag vet hur du extraherar filer genom WinRAR men av någon anledning när jag högerklicka på exe-Det spelar ingen har möjlighet att låta mig extrahera alla filer
Old Januari 17, 2008, 15:58
Moderator-gruppen

Det skulle bidra till att veta vad det är.

Old Januari 17, 2008, 16:03
Ledamot Gruppen

Jag tror inte det är möjligt att göra det, inte använder WinRAR ändå. Försök att se vad Google kommer med om det, men jag skulle inte prova kvarstår med WinRAR eftersom det bara inte göra vad du vill.
Old Januari 17, 2008, 16:30
Ledamot Gruppen

har en drivkraft för en nät-adapter så får du länken så du kan prova om du vill men ive utvinns mitt ljud drivrutiner skrivardrivrutinerna men av någon anledning det doesnt arbete med detta en

Support Page

im försöker ver 5
Old Januari 17, 2008, 17:43
Banned Group

Jag tror jag vet vad du kan göra - du behöver inte extrahera alla filer eftersom fönstren kommer att extrahera exse för dig ändå (åtminstone) som har vad windows har gjort för mig ... så jag skulle bara köra exe och fönster bör extrahera exe och sedan ta filerna och det bör fungera för dig.

lycka till

Mitt System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Moderkort:
Asus - M2N X SE
RAM Minne:
2GB
Grafikkort (s):
Ljudkort:
Hårddisk (s):
320GB Sata
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Shaw
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 Januari 2008, 04:57
Givargruppen

Jag dont tänka så som du försöker att göra saker, det kommer att fungera.

Det finns en ganska speciella metod som används för uppgradering, som innefattar avinstallation av hårdvara och mjukvara, omstart osv.

Se här

Mitt System: Hem Bygg

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moderkort:
Asus m2v Rev 1.
RAM Minne:
4GB (3.25gb synligt)
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Ljudkort:
5.1 Reatek ombord
Hårddisk (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk enhet (er):
Pioneer 110 x 2
Mål / PSU:
Lager / 550w Silent
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Cable
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.