![]() |
|
| |||
| |||
| ska försöka mitt bästa för att förklara här går ... im försöker utvinna en exe-fil så jag kan låta Windows installera drivrutinen för mig genom enhetens chef, när jag menar dellicens Jag menar så alla filer som är utsatta för Windows kan hämta filer som behövs, jag vet hur du extraherar filer genom WinRAR men av någon anledning när jag högerklicka på exe-Det spelar ingen har möjlighet att låta mig extrahera alla filer |
|
| |||
| |||
| Det skulle bidra till att veta vad det är. |
|
| |||
| |||
| Jag tror inte det är möjligt att göra det, inte använder WinRAR ändå. Försök att se vad Google kommer med om det, men jag skulle inte prova kvarstår med WinRAR eftersom det bara inte göra vad du vill. |
|
| |||
| |||
| har en drivkraft för en nät-adapter så får du länken så du kan prova om du vill men ive utvinns mitt ljud drivrutiner skrivardrivrutinerna men av någon anledning det doesnt arbete med detta en Support Page im försöker ver 5 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror jag vet vad du kan göra - du behöver inte extrahera alla filer eftersom fönstren kommer att extrahera exse för dig ändå (åtminstone) som har vad windows har gjort för mig ... så jag skulle bara köra exe och fönster bör extrahera exe och sedan ta filerna och det bör fungera för dig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag dont tänka så som du försöker att göra saker, det kommer att fungera.