![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK jeg har en nerve fordeling over dette så PLSSSSSSSSSSSS HJÆLP!
Jeg ønsker at installere Warcaft III på min computer, så jeg kan spille uden cd. Hvis du ved, hvordan du gør dette PLS svar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mit system: Deathstar 1.0 / lånte MacBook
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anden Waring, ikke diskutere, hvordan man kan omgå kopi beskyttelse her.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste måde at gøre dette ville være at skabe en ulovlig rip af spillet. Da vores admin har allerede rådes du dette er ulovligt i din "indføre selv"-tråd, jeg er spændt på, hvorfor du spørger igen. Jeg er også spændt på, hvorfor du gerne vil spille uden disken. Emner af ulovlig karakter er ikke tilladt på TCF.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Please Brug for hjælp til at finde nogle gode ting for denne CPU | Tizzy | CPU, bundkort og RAM | 12 | 28 august 2009 14:39 |
| Seo stuff | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 4 oktober 2008 16:33 |
| Hukommelse og kram. | Krlll | CJ Brugt Marketplace | 18 | 18 januar 2008 15:55 |
| Need Help! Hvad betyder dette - IP Stuff | teamwork | General Software Chat | 1 | 19 oktober 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |