![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skynd INDEN FOR SENT !!!!!!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke meget særlige dog bare en lidt fancy DVD / HD-brænder.
| |||
| |||
| men dets 495 dollars o godt for sent nu |
|
| |||
| |||
| Yea, men selv det, du ikke kan sælge det, og hvis du ikke vil bruge det, så er der ikke noget punkt. Og du kan ikke installere noget efter den dag, så det er ikke engang, som om du kan holde i tilfælde af at du måske ønsker det engang. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I stedet kan du gå ud og få noget meget bedre gratis (hvis du kører Windows eller Mac)
| |||
| |||
| men det gør ikke gøre det samme |
|
| |||
| |||
| Aldrig sagt, det gjorde. Uanset hvad, jeg har lige indset, at CodeWeavers er mere eller mindre det samme som Vin da de plaster deres via Vin og foderstofleverandøren tilbage i Vin som godt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor har vi gået fra HD-dvd-brænder software til vin de emulation software?
| |||
| |||
| doesnt sagen nu giveawqays over |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan du tilføjer skrift til vinduer. Please hjælp mig skynde | jupping | Windows-operativsystemer | 1 | 6. feb 2009 03:36 |
| Giv mig et råd | hewhoasks | CPU, bundkort og RAM | 4 | 20 januar 2008 07:53 |
| Jeg giver op | alex | Off Topic Discussion | 9 | 30 december 2007 09:23 |
| OMG nogen give mig en pistol i «d gerne skyde denne git ... | Carl | Off Topic Discussion | 3 | 11th Dec 2007 06:40 |
| Hvordan kan jeg give uafhængige IP-adresser? | shadowfoot17 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 30 august 2007 17:08 |
| Thread Tools | |
| |