![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| BRÅTTOM före FÖR SENT !!!!!!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är inte mycket speciella Men bara en lite fancy DVD / HD-brännare.
| |||
| |||
| men 495 dollar o väl för sent nu |
|
| |||
| |||
| Ja, men ändå kan du inte sälja den, och om du inte tänker använda den, då det inte finns någon punkt. Och du kan inte installera någonting efter den dagen, så det är inte ens som om ni kan hålla om du kanske vill ha det någon gång. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Istället kan du gå och få något mycket bättre för gratis (om du kör Windows eller Mac)
| |||
| |||
| men det spelar ingen göra samma sak |
|
| |||
| |||
| Aldrig sa att det gjorde. Hursomhelst, jag har just insett att CodeWeavers är mer eller mindre samma som vin eftersom de patch dem via Wine och foder grejer tillbaka till vin också. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför har vi gått från HD DVD-bränning programvara till vin i emulation software?
| |||
| |||
| spelar ingen roll nu giveawqays över |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lägga till typsnitt till Windows. Snälla hjälp mig bråttom | jupping | Windows-operativsystem | 1 | 6 februari 2009 03:36 |
| Kan du ge mig ett råd | hewhoasks | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 20 januari 2008 07:53 |
| Jag ger upp | alex | Off Topic Discussion | 9 | 30 december 2007 09:23 |
| Omg någon ge mig en pistol i "skulle vilja skjuta denna GIT ... | Carl | Off Topic Discussion | 3 | 11 december 2007 06:40 |
| Hur jag ge oberoende IP-adresser? | shadowfoot17 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 30 august 2007 17:08 |
| Thread Tools | |
| |