![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Det er listen i Enhedshåndtering: Standard Enhanced PCI til USB Host Controller Standard OpenHCD USB Host Controller (x2) USB Root Hub (x6) VIA Rev 5 eller nyere USB Universal Host Controller (x2) VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller Eller kan jeg opdatere dem alle Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Ps Beklager hvis det er det forkerte område til at sende, men jeg var ikke sikker hvor kan man efter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er problemet, du har? USB-drivere behøver sjældent ajourføring fra Windows / fabrikant misligholdelser.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør ikke være nødvendigt at røre USB Drivers, da de er generiske Windows drivere.
| |||
| |||
| Beklager Dave både at skrive sammen. |
|
| |||
| |||
| Jeg har en ny-ish pc og nogle ting ikke har fungeret, herunder USB's. Jeg har opdateret andre bilister og alle virkede fint. Men USB-stik er ikke plukke noget op. De vises i Enhedshåndtering selv. Alt fungerer fint på Laptop (kamera især) men der sker ingenting, når jeg slutter den til computeren. |
|
| |||
| |||
| Bruger du de havne på forsiden af pc'en? .... Hvis ja, kan du prøve de bageste havne .... de kommer direkte fra mobo. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Mange tak for din hjælp! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen ..... glad ting fungeret ok |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Enhver ved man, hvis 3,1 Update er bedre end de 3.0 Update Jeg har lige købt? | Haun | Linux & Alternative OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Update ATI Catalyst Drivers? | evilfantasy | Grafikkort & Monitors | 7 | 18. maj 2009 13:10 |
| Findes der en software, der kan scanne alle Min Hardware og Auto Find + opdatering Drivere? | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 5. maj 2009 20:36 |
| AVG Update fra 7,5 til 8,0 | phoenix37 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 23 juli 2008 12:43 |
| CCleaner Update februar-21-08 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 21. feb 2008 10:18 |
| Thread Tools | |
| |