![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dit is de lijst in Apparaatbeheer: Standard Enhanced PCI to USB Host Controller Standaard OpenHCD USB Host Controller (x2) USB-hub (x6) VIA Rev 5 of later USB Universal Host Controller (x2) VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller Of kan ik ze allemaal Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Ps Sorry als dit de verkeerde omgeving te plaatsen, maar ik was niet zeker waar om te posten |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is het probleem dat u ondervindt? USB-stuurprogramma's zelden nodig bijwerken van de Windows / fabrikant defaults.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U dient niet te raken USB-stuurprogramma's, zoals ze zijn generieke Windows-stuurprogramma's.
| |||
| |||
| Sorry Dave beide typen samen. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een nieuwe pc-ish en sommige dingen zijn niet gewerkt met inbegrip van de USB's. Ik heb bijgewerkt andere bestuurders en zijn allemaal prima. Maar de USB-aansluitingen zijn niet plukken iets omhoog. Ze worden weergegeven in Apparaatbeheer wel. Alles werkt prima op de laptop (camera met name), maar er gebeurt niets wanneer ik steek de stekker in de computer. |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u de poorten aan de voorzijde van de pc? .... zo ja, probeer de achterzijde havens .... deze komen rechtstreeks uit de mobo. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Thank you so much for your help! |
|
| |||
| |||
| U bent welkom ..... blij dingen uitgewerkt ok |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ieder weten of de 3.1 update beter is dan de 3.0-update Ik kocht? | Haun | Linux & Alternative OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Update ATI Catalyst Drivers? | evilfantasy | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 18 mei 2009 13:10 |
| Is er een software die Scan ALLE mijn hardware en Auto zoeken + update Drivers? | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 5 mei 2009 20:36 |
| AVG-update van 7,5 tot 8,0 | phoenix37 | Virus, spyware & Security | 3 | 23 jul 2008 12:43 |
| CCleaner Update Feb-21-08 | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 21 feb 2008 10:18 |
| Thread Tools | |
| |