![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dette er lista i Enhetsbehandling: Standard Enhanced PCI til USB Host Controller Standard OpenHCD USB Host Controller (x2) USB rothub (x6) VIA Rev 5 eller senere USB Universal Host Controller (x2) VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller Eller kan jeg oppdatere dem alle Takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Ps Beklager hvis dette er feil område til innlegg, men jeg var ikke sikker på hvor du skal legge inn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er problemet du har? USB-drivere sjelden trenger oppdatering fra Windows / produsent defaults.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør ikke trenger å røre USB Drivers, de er generiske Windows drivere.
| |||
| |||
| Beklager Dave både skrive sammen. |
|
| |||
| |||
| Jeg har fått ny-ish PC og enkelte ting ikke har fungert inkludert USB's. Jeg har oppdatert andre drivere og alt fungerte fint. Men USB socketer ikke rørt noe opp. De vises i Enhetsbehandling skjønt. Alt virker fint på Laptop (kameraet spesielt) men ingenting skjer når jeg kobler den til datamaskinen. |
|
| |||
| |||
| Bruker du havner på forsiden av PC? .... Hvis ja, prøv bak portene .... Disse kommer rett fra mobo. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Tusen takk for hjelpen! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen ..... glad ting gikk ok |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Eventuelle Ett vite om 3.1 Update er bedre enn den 3.0 Update jeg nettopp kjøpt? | Haun | Linux og alternative OS | 0 | 9 september 2009 15:43 |
| Update ATI Catalyst-drivere? | evilfantasy | Kabinetter & Skjermer | 7 | 18 mai 2009 13:10 |
| Er det en programvare som kan skanne hele Min maskinvare og Auto Finn + oppdatere drivere? | cheesepuff | Multimedia & Kodeker | 3 | 5 mai 2009 20:36 |
| AVG oppdatering fra 7.5 til 8.0 | phoenix37 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 23 juli 2008 12:43 |
| CCleaner Update februar-21-08 | evilfantasy | General Software Chat | 0 | 21 februar 2008 10:18 |
| Thread Tools | |
| |