![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Det här är listan i Enhetshanteraren: Standard Enhanced PCI till USB Host Controller Standard OpenHCD USB Host Controller (x2) USB Root Hub (x6) VIA Rev 5 eller senare USB Universal Host Controller (x2) Via USB 2.0 Enhanced Host Controller Eller måste jag uppdatera dem alla Tack på förhand |
|
| |||
| |||
| Ps Sorry om det är fel område att skriva men jag var inte säker på var att posta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är det för problem du har? USB-drivrutiner sällan behöver uppdateras från Windows / tillverkare standard.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du ska inte behöva röra USB-drivrutiner, eftersom de är generiska Windows drivrutiner.
| |||
| |||
| Sorry Dave både skriva tillsammans. |
|
| |||
| |||
| Jag har en ny-ish PC, och vissa saker har inte fungerat, inklusive USB-talet. Jag har uppdaterat andra drivrutiner och allt fungerade bra. Men USB-uttag inte plocka upp. De visas i Enhetshanteraren dock. Allt fungerar bra på Laptop (kameran särskilt) men ingenting händer när jag ansluter den till datorn. |
|
| |||
| |||
| Använder du hamnar på framsidan av datorn? .... om så är fallet, prova bakre hamnar .... dessa kommer direkt från mobo. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tack så mycket för din hjälp! |
|
| |||
| |||
| Du får gärna ..... glad saker fungerat ok |