mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

ICM fil

Reply

Thread Tools
Old 4. juni 2008, 01:03
Donor-Gruppen

Ikke sikker på, om dette er det rigtige sted at være udstationering dette, beklager, hvis det isnt:)

Jeg prøvede at installere min skærm drivere i aftes, men ethvert forsøg på bedt en besked siger computeren kunne ikke åbne den filtype. Jeg så på nettet for at se, hvad den filtype blev ... ICM - Image Farvning Monitor eller noget i denne retning ...

Er der nogen der har nogen erfaringer med denne filtype? Hvad kan jeg bruge til at åbne filen? Dens kinda vigtig som jeg bedt om at installere drivere, hver gang comp er tændt ...

Tak
Doug
Old 4. juni 2008, 03:26
Donor-Gruppen

Det lyder som en farve profil ikke en chauffør!

Look for Color Management i Kontrolpanel, Skærm, Indstillinger, Avanceret og bruge ICM filen der.

Old 4. juni 2008, 03:30
Donor-Gruppen

Tak for svaret Mike. Jeg får beskeden, når de prøver at installere driverne fra disken ... Selvom det er en Dell overvåge og dens ca 4 år gammel ... over hørt min flade skøn siger de måske få mig en skærm til min 21. i 2 uger, så kunne være en løsning på problemet!

Selvom jeg stadig wouldnt tankerne om fastsættelse problemet forårsage Jeg ville elske at have dobbelt skærm! Så du tror, jeg ville være i stand til at åbne filen fra CP?
Old 4. juni 2008, 03:32
Donor-Gruppen

Næsten helt sikkert. Find Color Management som jeg sagde, og der vil være en ny ... knappen for at indlæse din profil.

Old 4. juni 2008, 08:19
Donor-Gruppen

Stor tak for, at Mike, jeg vil prøve at ud, så snart jeg er færdig med mit næste skift.
Old 5. juni 2008, 03:27
Donor-Gruppen

OK, så da jeg kom hjem, jeg prøvede dit forslag. Da jeg kom til at farve forvaltningen var der ingen mulighed for New ... kun tilføje en fil. Så jeg tilføjes det, men stadig ingen glæde.

Sagen er den, at skærmen kører fint indtil videre uden chauffør. Im om at få en anden skærm, der vil være min primære skærm - bruges til spil osv. Dell overvåge vil blive henvist til beskæftiger sig med ting som internet, musik og andre run-of-the-mill grundlæggende arbejdspladser. Mener De, at det vil være ok at fortsætte med at bruge skærmen uden fører?

Også, jeg havde et kig på nettet og så, at Photoshop kan åbne ICM filer, måske jeg burde få en kopi af denne?

Tak for din tid

En anden ting er, når jeg tænder for pc på en meddelelse popper op beder om installation af drivere til skærmen. Er der nogen måde jeg kan deaktivere denne besked?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.