![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ole varma onko tämä oikea paikka on lähettämistä tämä, anteeksi jos se isnt:)
Olen yrittänyt asentaa minun valvoa kuljettajien viime yönä, mutta kaikki yritykset kehotetaan viestissä sanotaan tietokone ei voinut avata tiedoston tyyppi. Katsoin online mitä tiedoston tyyppi oli ... ICM - Kuva Väriaine Monitor tai jotain siitä ... Onko kukaan ollut minkäänlaista kokemusta tämän tiedoston tyyppi? Mitä voin käyttää avata tiedosto? Sen kinda tärkeää kuin olen kehotuksen asentaa ajurit joka kerta comp on päällä ... Kiitos Doug
|
|||
|
|||
|
Kuulostaa kuin väriprofiili ei kuljettajaa!
Etsi Color Management in Ohjauspaneeli, Näyttö, Asetukset, Lisäasetukset ja käyttää ICM tiedosto on.
|
|||
|
|||
|
Kiitos vastauksesta Mike. Saan viestin, kun yritän asentaa ohjaimet levyn ... Vaikka se on Dell seurata ja sen noin 4 vuotta vanha ... yli kuulleet minun tasainen kaverit sanovat he saattavat saada minulle seurata omalta 21. 2 viikon ajan, jotta voisi olla ratkaisu ongelmaan!
Vaikka olen edelleen wouldnt mielessä vahvistamisesta ongelma aiheuttaa Haluaisin on kaksi seuraa! Joten mielestäni voisi avata tiedoston CP?
|
|||
|
|||
|
Lähes varmasti. Etsi Color Management kuten sanoin, ja on uusi ... painiketta ladata profiiliisi.
|
|||
|
|||
|
Suuret kiitokset siitä, että Mike, minä yritän, että niin pian kuin olen valmis seuraavaan siirtymistä.
|
|||
|
|||
|
OK, kun sain kotiin Yritin ehdotustanne. Kun sain väri hallinta ei ollut vaihtoehto Uusi ... vain lisätä tiedoston. Siksi olen lisännyt sen mutta vieläkään ei ole iloa.
Asia on, näyttö toimii sakko toistaiseksi ilman kuljettajaa. Im saamassa toisen seurata joka on ensisijainen seurata - käytetään pelaamista jne. Dell valvoja pudota käsittelemään asioita, kuten internet, musiikki ja muut run-of-the-mill perusasetuksen työpaikkoja. Luuletko, että se on ok edelleen käyttää seurata ilman kuljettajaa? Lisäksi minulla oli katsoa verkossa ja näki, että Photoshop voi avata ICM tiedostoja, ehkä minun pitäisi saada jäljennöksen tästä? Kiitos ajastasi Toinen asia on, kun taas PC koskevan viestin ponnahtaa ylös pyytää asennus ohjaimet monitori. Onko mitään keinoa voin poistaa tämän viestin?