mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

ICM-bestand

Reply

Thread Tools
Old 4 jun 2008, 01:03
Donor Groep

Default ICM-bestand

Niet zeker of dit de juiste plek te plaatsen deze, sorry als het isnt:)

Ik probeerde te installeren mijn monitor drivers gisteravond maar elke poging wordt gevraagd een bericht zegt de computer niet in staat was om het bestand te openen type. Ik keek online om te zien wat het bestand type was ... ICM - Image Kleuren Monitor of iets in die zin ...

Heeft iemand had enige ervaring met dit type bestand? Wat kan ik gebruiken om het bestand te openen? Haar nogal belangrijk want ik ben gevraagd om de drivers te installeren elke keer dat het verplicht is ingeschakeld ...

Bedankt
Doug
Old 4 jun 2008, 03:26
Donor Groep

Default ICM-bestand

Dat klinkt als een kleurprofiel niet een chauffeur!

Kijk voor Color Management in het Configuratiescherm, Beeldscherm, Instellingen, Geavanceerd en gebruik de ICM-bestand.

Old 4 jun 2008, 03:30
Donor Groep

Default ICM-bestand

Bedankt voor het antwoord Mike. Ik krijg het bericht wanneer wordt geprobeerd om de drivers te installeren van de schijf ... Hoewel het een Dell monitor en zijn ongeveer 4 jaar oud ... over gehoord, mijn vlakke stuurlieden zegt ze kunnen me een monitor voor mijn 21e in 2 weken zo kan een oplossing voor het probleem!

Hoewel ik nog steeds wouldnt mind tot vaststelling van het probleem want ik zou graag hebben twee beeldschermen! Dus je denkt dat ik in staat zou zijn om het bestand te openen van CP?
Old 4 jun 2008, 03:32
Donor Groep

Default ICM-bestand

Vrijwel zeker. Vind kleurbeheer zoals ik al zei, en er zal een nieuw ... knop voor het laden van uw profiel.

Old 4 jun 2008, 08:19
Donor Groep

Default ICM-bestand

Grote dank voor dat Mike, ik probeer dat zo snel als ik klaar bent met mijn volgende shift.
Old 5 jun 2008, 03:27
Donor Groep

Default ICM-bestand

OK dus als ik thuis kwam heb ik geprobeerd uw suggestie. Toen ik voor het kleuren van het beheer er was geen optie voor de New ... alleen maar een bestand. Dus heb ik toegevoegd, maar nog geen vreugde.

Het ding is, de monitor loopt prima tot nu toe zonder dat de bestuurder. Im over om een tweede monitor die zal mijn primaire monitor - gebruikt voor gaming, enz. De Dell monitor zal worden overgelaten aan de behandeling van zaken als internet, muziek en andere run-of-the-mill elementaire banen. Denkt u dat het zal goed te blijven gebruiken de monitor zonder bestuurder?

Ook had ik een kijkje online en zag dat Photoshop kunt openen ICM bestanden, misschien moet ik een kopie van dit?

Bedankt voor uw tijd

Een ander punt is, wanneer ik de PC op een bericht opduikt vragen voor de installatie van drivers voor de monitor. Is er een manier waarop ik kan schakelen dit bericht?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.