mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

ICM-filen

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2008, 01:03
Donor Group

Default ICM-filen

Ikke sikker på om dette er rette stedet å være innlegg dette, beklager hvis det isnt:)

Jeg prøvde å installere skjermen min drivere går kveld, men alle forsøk bedt om en melding som sier datamaskinen kunne ikke åpne filtypen. Jeg så på nettet for å se hva filtypen var ... ICM - Image fargestoffer Monitor eller noe som uttrykker ...

Har noen hadde noen erfaring med denne filtypen? Hva kan jeg bruke til å åpne filen? Sin ganske viktig som jeg er bedt om å installere drivere hver gang komp er slått på ...

Takk
Doug
Old 4 juni 2008, 03:26
Donor Group

Default ICM-filen

Det høres ut som en farge profil ikke en sjåfør!

Se etter Color Management i Kontrollpanel, Skjerm, Innstillinger, Avansert og bruke ICM-filen der.

Old 4 juni 2008, 03:30
Donor Group

Default ICM-filen

Takk for svaret Mike. Jeg får melding når du prøver å installere drivere fra diskett ... Selv om det er en Dell-skjerm og cirka 4 år ... over hørt min flat mates sier de kan få meg en skjerm for min 21. i 2 uker så kan være en løsning på problemet!

Selv om jeg fortsatt wouldnt mind fikse problemet fordi jeg ville elske å ha dual-skjermer! Så du tror jeg vil være i stand til å åpne filen fra CP?
Old 4 juni 2008, 03:32
Donor Group

Default ICM-filen

Nesten sikkert. Finn Color Management som jeg sa, og det vil bli en ny ... knappen for å laste profilen.

Old 4 juni 2008, 08:19
Donor Group

Default ICM-filen

Stor takk for at Mike, vil jeg prøve det ut så snart jeg er ferdig med mitt neste skift.
Old 5 juni 2008, 03:27
Donor Group

Default ICM-filen

OK så når jeg kom hjem prøvde jeg forslaget. Da jeg kom til å farge ledelsen var det ingen mulighet for ny ... bare legge til en fil. Så jeg la det, men likevel ingen gleder.

Saken er, skjermen går bra så langt, uten sjåføren. Im om å få en ekstra skjerm som skal være mitt primære monitor - brukes til spilling etc. Dell skjermen blir relegated å håndtere ting som internett, musikk og andre kjøre-of-the-mill grunnleggende jobber. Tror du det vil være greit å fortsette å bruke skjermen uten drivere?

Også hadde jeg en titt på nettet og så at Photoshop kan åpne ICM filer, kanskje jeg bør få en kopi av dette?

Takk for tiden din

En annen ting er, når jeg slår på PC-en på en melding kommer opp ber om installasjon av drivere for skjermen. Finnes det noen måte jeg kan deaktivere denne meldingen?

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Video Fil Presentasjon / File Format for en DVD-spiller? jamblebee Multimedia & Kodeker 2 6 oktober 2009 04:00
Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 1 26 juli 2009 05:10
. RAR-fil bones General Software Chat 4 3 mai 2008 02:45
Kan du endre filformatet til Windows Media-fil? confused21 Windows-operativsystemer 1 17 nov 2007 03:27
Er. Avi filen på samme måte som en AVI-fil (Vær oppmerksom på de små dot) bluevin123 Multimedia & Kodeker 2 12 oktober 2007 14:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.