![]() |
|
| |||
| |||
| hiya, Jeg plejede at have LimeWire indtil jeg indså, at det er skadeligt etc, så jeg afinstalleret det. Men nu jeg bliver ved med at få denne fejlmeddelelse, som om det er at forsøge at starte op hver 5 minutter eller så, hvor mulighederne er enten "OK" eller "kopi rapport". Jeg prøvede at geninstallere lide det sagt og afinstallere det igen, men det er stadig gør det, kan nogen fortælle mig, hvordan jeg stoppe det? Også jeg bliver ved med at få en anden besked hele tiden at sige, at serveren er optaget, og "det program kan ikke indlæse fordi det andet program er optaget" eller noget, hvor mulighederne er "skifte til" eller "prøv igen". Hvad er det og hvordan slipper jeg? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, så jeg dont kende, hvis det vil arbejde eller ej. Først, skal du gå ind på Kontrolpanel, derefter ind i Tilføj / fjern programmer. Når du er der, find LimeWire, skal du klikke på det og klikke på den nye knap, der hedder "Fjern". Hvis LimeWire er ikke dér, geninstallere den samme version og derefter Gentag processen.
| |||
| |||
| Start Her og starte en ny tråd med en HijackThis log. Downloade HijackThis (HJT)
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nogle spørgsmål med Min PSU | xZoDiACx | Cases & Strømforsyninger | 8 | 28. maj 2009 08:25 |
| VPN Issues | metzy75 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 30 oktober 2008 16:36 |
| Problemer med en MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 6 | 19 marts 2008 14:15 |
| Alvorlige networking spørgsmål | robina80 | Networking, Modemer & VoIP | 13 | 8 marts 2008 17:50 |
| Framerate spørgsmål | mattg14 | General Hardware Chat | 8 | 21. feb 2008 15:36 |
| Thread Tools | |
| |