![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on ollut LimeWire kunnes tajusin, että se on haitallista jne., joten olen poistanut sen. Nyt minun pitää saada tämän virheilmoituksen, ikään kuin se yrittää käynnistää välein 5 min tai niin, jos vaihtoehdot ovat joko "ok" tai "kopio kertomuksesta". Yritin uudelleenasentamistoiminnot kuten se sanoi ja poistamalla sen uudelleen, mutta se on vielä tee sitä, voiko kukaan kertoa minulle, miten voin lopettaa tämän? Minäkin pitää saada toisen viestin koko ajan selvää, että palvelin on varattu ja "ohjelma ei voi ladata, koska muu ohjelma on varattu" tai jotain, kun vaihtoehdot ovat "vaihtaa" tai "yritä uudelleen". Mikä tämä on ja miten päästä eroon? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK niin i dont tiedä, onko se työ vai ei. Ensinnäkin, mene Ohjauspaneeli, sitten Lisää / poista sovellus. Kun olet siellä, etsi LimeWire, klikkaa sitä ja valitse uusi painike, jossa lukee "Poista". Jos LimeWire ei ole olemassa, asenna sama versio ja sitten uudelleen prosessissa.
| |||
| |||
| Mennä Tässä ja aloittaa uuden säikeen kanssa HijackThis loki. Ladata HijackThis (HJT)
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jotkut kysymykset Oman PSU | xZoDiACx | Kotelot & Virtalähteet | 8 | 28. toukokuuta 2009 08:25 |
| VPN Kysymykset | metzy75 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 30. lokakuu 2008 16:36 |
| Kysymyksistä MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 6 | 19th Mar 2008 14:15 |
| Vakavia verkottumista tiedotteet | robina80 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 13 | 8. Maaliskuu 2008 17:50 |
| Framerate tiedotteet | mattg14 | Rautatavaran Chat | 8 | 21. helmikuu 2008 15:36 |
| Thread Tools | |
| |