vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Minulla on kysymyksiä!

Reply

Thread Tools
Old 28 joulukuu 2007, 07:57
Jäsen

Default Minulla on kysymyksiä!

Hei,
Minulla on ollut LimeWire kunnes tajusin, että se on haitallista jne., joten olen poistanut sen. Nyt minun pitää saada tämän virheilmoituksen, ikään kuin se yrittää käynnistää välein 5 min tai niin, jos vaihtoehdot ovat joko "ok" tai "kopio kertomuksesta". Yritin uudelleenasentamistoiminnot kuten se sanoi ja poistamalla sen uudelleen, mutta se on vielä tee sitä, voiko kukaan kertoa minulle, miten voin lopettaa tämän?

Minäkin pitää saada toisen viestin koko ajan selvää, että palvelin on varattu ja "ohjelma ei voi ladata, koska muu ohjelma on varattu" tai jotain, kun vaihtoehdot ovat "vaihtaa" tai "yritä uudelleen". Mikä tämä on ja miten päästä eroon?

Kiitos
Old 28 joulukuu 2007, 11:38
Rahoittajien ryhmän

OK niin i dont tiedä, onko se työ vai ei. Ensinnäkin, mene Ohjauspaneeli, sitten Lisää / poista sovellus. Kun olet siellä, etsi LimeWire, klikkaa sitä ja valitse uusi painike, jossa lukee "Poista". Jos LimeWire ei ole olemassa, asenna sama versio ja sitten uudelleen prosessissa.

My System: Deathstar 1,0 / Luoton MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Emolevy:
Uusi HP asia / MacBook asia
RAM-muisti:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Äänikortti:
Intel (r) integroidut
Kiintolevy (t):
1tb SATA / Mac 120GB
Optinen asema (t):
Hitachi Blu-ray / integroitu
Asia / PSU:
HP varastossa / Mac Stock
Jäähdytys:
Tavallisesta jäähdytin ja tuuletin / Sama
Network / Internet:
Intel (r) Integroitu / Mac AirPort
Monitor (t):
HP w2408 / MacBook asia
Operating System (s):
Vista sp1 / Mac OS X Leopard (10,5)
Old 28 joulukuu 2007, 12:48
Moderator Group

Mennä Tässä ja aloittaa uuden säikeen kanssa HijackThis loki.

Ladata HijackThis (HJT)
  • Kaksoisnapsauta HJTInstall.
  • Klikkaa "Asenna"-Painiketta asentaa.
  • Se automaattisesti HJT vuonna C: \ Program Files \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle.
  • Seuraava klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston " painiketta
  • HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon.
  • Kopioi ja liitä kirjautua blogitekstisi.
    • Ei ole Hijackthis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Jotkut kysymykset Oman PSU xZoDiACx Kotelot & Virtalähteet 8 28. toukokuuta 2009 08:25
VPN Kysymykset metzy75 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 30. lokakuu 2008 16:36
Kysymyksistä MacBook oobrokensilence Linux & Alternative OS 6 19th Mar 2008 14:15
Vakavia verkottumista tiedotteet robina80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 13 8. Maaliskuu 2008 17:50
Framerate tiedotteet mattg14 Rautatavaran Chat 8 21. helmikuu 2008 15:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.