![]() |
|
| |||
| |||
| Hiya, Ik gebruikte om limewire totdat ik besefte dat het schadelijke etc, dus ik verwijderde het. Maar nu ik krijg steeds deze fout als het probeert op te starten om de 5 minuten of zo, waar de opties zijn ofwel "OK" of "kopie verslag". Ik probeerde opnieuw te installeren, zoals het gezegd en het verwijderen van het weer, maar het is nog steeds doen, kan iemand mij vertellen hoe ik dit stoppen? Ook ik krijg steeds een ander bericht de hele tijd zeggen dat de server bezig is en "het programma kan niet laden omdat het andere programma bezig is" of zoiets, waar de mogelijkheden zijn "naar" of "retry". Wat is dit en hoe kom ik? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK dus i dont know als dit zou werken of niet. Ten eerste gaan naar Configuratiescherm en vervolgens op Add / Remove Programs. Zodra je bent er, zoekt LimeWire, klik op het en klik op de nieuwe knop die zegt 'Verwijderen'. LimeWire Als er niet is, opnieuw dezelfde versie en vervolgens opnieuw het proces.
| |||
| |||
| Gaan Hier en begin een nieuwe draad met een HijackThis log. Downloaden HijackThis (HJT)
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sommige problemen met mijn PSU | xZoDiACx | Cases & Power Supplies | 8 | 28 mei 2009 08:25 |
| VPN problemen | metzy75 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 30 okt 2008 16:36 |
| Problemen met een MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 6 | 19 mrt 2008 14:15 |
| Ernstige problemen netwerken | robina80 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | De 8 maart 2008 17:50 |
| Framerate problemen | mattg14 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 21 feb 2008 15:36 |
| Thread Tools | |
| |