![]() |
|
| |||
| |||
| hiya, Jeg pleide å ha LimeWire før jeg innså at det skadelig etc, så jeg avinstallerte det. Men nå har jeg får denne feilmeldingen som om den prøver å starte opp hvert 5. min eller så, der alternativene er enten "ok" eller "kopi rapporten". Jeg prøvde å installere liker det sagt og avinstallere det igjen, men det er likevel gjør det, kan noen fortelle meg hvordan jeg stoppe dette? Også Jeg får stadig en melding hele tiden sier at serveren er opptatt, og programmet kan ikke laste fordi andre programmet er opptatt ", eller noe, hvor alternativene er" bytte til "eller" prøve ". Hva er dette og hvordan blir jeg kvitt? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, så jeg dont vite om dette vil fungere eller ikke. Først går du til Kontrollpanel, og deretter inn i Legg til / fjern programmer. Når du er der, finner LimeWire, klikk på den og klikk på den nye knappen som sier "Fjern". Hvis LimeWire er ikke der, installere den samme versjonen og deretter gjenta prosessen.
| |||
| |||
| Dra Her og starte en ny tråd med en HijackThis logg. Laste ned HijackThis (HJT)
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen problemer med min PSU | xZoDiACx | Bærevesker & Strømforsyning | 8 | 28 mai 2009 08:25 |
| VPN Problemstilling | metzy75 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 30 oktober 2008 16:36 |
| Problemer med en MacBook | oobrokensilence | Linux og alternative OS | 6 | 19 mars 2008 14:15 |
| Alvorlig nettverk problemer | robina80 | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 8 mars 2008 17:50 |
| Bildefrekvens problemer | mattg14 | General Hardware Chat | 8 | 21 februar 2008 15:36 |
| Thread Tools | |
| |