![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag brukade ha LimeWire tills jag insåg att det är skadligt etc, så jag avinstallerade det. Men nu Jag får detta felmeddelande som om det är att försöka starta upp vart 5 minuter eller så, där alternativen antingen är "ok" eller "kopia rapport". Jag försökte installera gillar det sagt och avinstallera det igen men det är fortfarande gör det, kan någon säga mig hur jag stanna här? Också Jag får ett meddelande hela tiden säger att servern är upptagen och programmet kan inte ladda eftersom det andra programmet är upptaget "eller något, där alternativen är" övergång till "eller" försök igen ". Vad är det och hur tar jag bort? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK så jag vet inte om detta skulle fungera eller inte. Först, gå in på Kontrollpanelen, och sedan på Lägg till / ta bort program. När du är där, leta LimeWire, klicka på det och klickar på den nya knappen som säger "Ta bort". Om LimeWire är inte det, installera om samma version och sedan göra om processen.
| |||
| |||
| Gå Här och starta en ny konversation med en HijackThis-logg. Hämta HijackThis (HJT)
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Några frågor med mitt PSU | xZoDiACx | Cases & Power Supplies | 8 | 28 maj 2009 08:25 |
| VPN-frågor | metzy75 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 30 oktober 2008 16:36 |
| Problem med en MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternativa OS | 6 | 19 mars 2008 14:15 |
| Allvarliga nätverk frågor | robina80 | Nätverk, Modem & VoIP | 13 | 8 mars 2008 17:50 |
| Framerate frågor | mattg14 | General Hardware Chat | 8 | 21 februari 2008 15:36 |
| Thread Tools | |
| |