![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft reelle dårlige erfaringer med at downloade i denne pakke klokke lappu. det henter normalt, men derefter sin ingensteds at finde. Jeg hv forsøgt at gemme den hentede fil på skrivebordet, mens det er downloading der er et ikon, der kommer op, men derefter straks efter download ikonet forsvinder Løbenummer: 102207300324 OS-windows vista venligt hjælpe bedes tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttes til den almindelige Software Chat forum.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| software er ajour. ingen problemer. Jeg har også prøvet at skifte Windows Firewall off såvel. Jeg får en besked om, at Windows har blokeret nogle programmer tider. kunne det være noget at gøre med? |
|
| |||
| |||
| Har du søgt på dit drev til filen? Hvad laver du forsøger at downloade? |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøger at downloade noget. nu lad mig fortælle jer denne. uanset hvad jeg forsøger at hente det, det begynder at hente, hvis jeg har bedt om at gemme programmet f.eks skrivebordet selv ikonet vises, men derefter når overførslen er færdig ikonet forsvinder. Jeg forsøgte at søge efter det, men ingen steder. nu, hvad jeg gjorde, var at hente den samme fil fra en anden computer i min flash disk og så forbinde den til min bærbare computer og køre programmet, og det installeres normalt ingen problemer. så min laptop ikke installere nye programmer, men også tilsyneladende downloads men Thats problemet downloadede fil cant findes overalt Det sker med enhver download gerne Windows Messenger, Yahoo Messenger, et hvilket som helst billede .... se, om det hjælper |
|
| |||
| |||
| Har du kørte et virus scanner? |
|
| |||
| |||
| Nej, jeg har ikke. kan det være problemet eller løsningen? |
|
| |||
| |||
| |