![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut todella huonoja kokemuksia lataaminen tässä Pack soittokello lappu. se lataa normaalisti mutta sitten sen tyhjästä on löytynyt. i hv yrittänyt säästää ladata tiedoston työpöydälle, kun se on lataaminen on kuvake, joka nousee mutta välittömästi sen jälkeen, kun lataus kuvake häviää Sarjanumero: 102207300324 os-Windows Vista ystävällisesti auttaa please kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siirretty General Software Chat foorumilla.
| |||
| |||
| Käy Microsoft Updates-sivusto ja varmista, että kaikki on päivitetty. http://windowsupdate.microsoft.com/ |
|
| |||
| |||
| -ohjelmisto on ajan tasalla. ei kysymyksiä. Olen myös yrittänyt vaihtamalla Windowsin palomuuri pois samoin. En saat viestin, että Windows on sulkenut pois jotkin ohjelmat joskus. Voiko tämä olla mitään tekemistä? |
|
| |||
| |||
| Oletko etsinyt levyn tämän tiedoston? Mitä sinä yrität ladata? |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt ladata mitään. Nyt haluan kertoa teille tämän. riippumatta i yrittää ladata, se alkaa ladata, jos olen kehotuksen tallentaa ohjelman esim. työpöydän jopa kuvake näkyy, mutta sitten kun lataus on valmis kuvake häviää. Olen yrittänyt etsiä, mutta mihinkään. nyt, mitä tein oli ladata saman tiedoston toisesta tietokoneesta tulee minun flash-levylle ja sitten liitä se minun laptop ja suorita ohjelma ja se asennetaan yleensä ole ongelmia. joten kannettava tietokone ei asentaa uusia ohjelmia se myös ilmeisesti downloads mutta thats ongelma ladattua tiedostoa cant be löydy tämä tapahtuu mitään ladata kuten Windows Messenger, Yahoo Messenger, kuvaa .... katso jos se auttaa |
|
| |||
| |||
| Oletko juoksi mitä tahansa virusta lukee? |
|
| |||
| |||
| no i havent. voi olla ongelmaa vai osa ratkaisua? |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Auta minua kiitos:) Asus ohjaimen asennus ongelmia. | Cleolump | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 17. marraskuu 2008 00:40 |
| Windows XP: n asennus ongelmia. | resistanceisfutile20 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 3. helmikuu 2008 13:20 |
| Vista Ultimate asennuspulmia | ghulva | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 24th Jan 2008 13:44 |
| Asennuspulmat ... se on kytketty minun hardware? | lynxafc | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 8. Jan 2008 13:52 |
| Ohjelmiston asennus ongelmia | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27. marraskuu 2007 11:47 |
| Thread Tools | |
| |