![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb echt slechte ervaring met het downloaden in dit pakket klok lappu. zij downloads normaal maar dan zijn nergens te vinden. i hv probeerde het opslaan van het gedownloade bestand op het bureaublad, terwijl het downloaden is er een pictogram dat omhoog komt, maar dan onmiddellijk na het downloaden het pictogram verdwijnt Volgnummer: 102207300324 os-windows vista kindly help please bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar de Algemene programmatuurnoot Chat forum.
| |||
| |||
| Bezoek de website Microsoft Updates en zorg ervoor dat alles wordt bijgewerkt. http://windowsupdate.microsoft.com/ |
|
| |||
| |||
| software up-to-date. geen problemen. Ik heb ook geprobeerd het overzetten van Windows Firewall uit ook. Ik krijg een bericht dat Windows is afgesloten sommige programma's soms. kan dat van alles te maken met? |
|
| |||
| |||
| Heeft u gezocht uw drive voor het bestand? Wat probeer je te downloaden? |
|
| |||
| |||
| Ik probeer iets te downloaden. nu laat me vertellen jullie dit. wat ik probeer te downloaden, begint het te downloaden, als ik wordt gevraagd het programma op te slaan bijvoorbeeld op het bureaublad zelfs de icoon verschijnt, maar dan wanneer het downloaden is voltooid op het pictogram verdwijnt. Ik heb geprobeerd om te zoeken naar het maar nergens. nu wat ik deed was naar hetzelfde bestand van een andere computer te downloaden in mijn flash-schijf en vervolgens op mijn laptop en start het programma en het geïnstalleerd normaal geen problemen. dus mijn laptop kan worden geïnstalleerd nieuwe programma's die het blijkbaar ook downloads, maar thats het probleem gedownloade bestand cant be ergens gevonden Dit gebeurt met een download, zoals Windows Messenger, Yahoo Messenger, geen beeld .... zien of dit helpt |
|
| |||
| |||
| Heb je liep een virus scans? |
|
| |||
| |||
| no i havent. kan dat het probleem of de oplossing? |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help me aub:) Asus driver installatie problemen. | Cleolump | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 17 nov 2008 00:40 |
| Windows XP-installatie problemen. | resistanceisfutile20 | Windows besturingssystemen | 5 | De 3 februari 2008 13:20 |
| Vista Ultimate Installatie Problemen | ghulva | Windows besturingssystemen | 2 | 24 Jan 2008 13:44 |
| Installatie problemen ... is aangesloten op mijn hardware? | lynxafc | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 8 Jan 2008 13:52 |
| Software installatie problemen | sparky33 | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 27 nov 2007 11:47 |
| Thread Tools | |
| |