![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt dårlig erfaring med nedlasting i denne pakken bell lappu. det Nedlastinger normalt, men da den ingensteds å bli funnet. i hv forsøkt å lagre den nedlastede filen på skrivebordet, mens den laster ned er det et ikon som kommer opp, men så umiddelbart etter nedlasting ikonet forsvinner føljetong nei: 102207300324 os-windows vista kindly hjelpe behage takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til General Software Chat forum.
| |||
| |||
| Besøk Microsoft Updates området og sørge for at alt er oppdatert. http://windowsupdate.microsoft.com/ |
|
| |||
| |||
| programvare er oppdatert. ingen problemer. Jeg har også forsøkt å slå av windows brannmuren av også. jeg får en melding om at Windows har blokkert noen programmer ganger. kan det være noe å gjøre med? |
|
| |||
| |||
| Har du søkt på stasjonen for den filen? Hva er det du prøver å laste ned? |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å laste ned noe. Nå la meg fortelle dere dette. uansett hva jeg prøver å laste den ned, begynner det å laste ned, hvis jeg har bedt om å lagre programmet eksempel på skrivebordet med ikonet vises, men så når nedlastingen er ferdig ikonet forsvinner. Jeg prøvde å søke etter det, men ingen steder. nå hva jeg gjorde var å laste ned samme fil fra en annen datamaskin i meg glimtet skiven, og deretter koble den til meg bærbar PC og kjøre programmet og det installeres normalt ingen problemer. så min laptop ikke installere nye programmer også tilsynelatende nedlastinger men thats problemet nedlastede filen cant finnes overalt dette skjer med alle som laster ned Windows Messenger, Yahoo Messenger, ethvert bilde .... se om dette hjelper |
|
| |||
| |||
| Har du kjørte alle virus skanner? |
|
| |||
| |||
| no i havent. kan det være problemet eller løsningen? |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp meg please:) Asus driverinstallasjonen problemer. | Cleolump | Kabinetter & Skjermer | 6 | 17 nov 2008 00:40 |
| Windows XP-installasjonen problemer. | resistanceisfutile20 | Windows-operativsystemer | 5 | 3 februar 2008 13:20 |
| Vista Ultimate Installasjon Problemer | ghulva | Windows-operativsystemer | 2 | 24 januar 2008 13:44 |
| Installasjon problemer ... det er koblet til min maskin? | lynxafc | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 8 januar 2008 13:52 |
| Programvareinstallering problemer | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27 nov 2007 11:47 |
| Thread Tools | |
| |