![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har haft riktig dålig erfarenhet med att ladda ner i förpackningen klocka lappu. det hämtar normalt men sedan dess ingenstans att finna. Jag hv försökt spara den hämtade filen på skrivbordet, medan det är att ladda ner finns en ikon som kommer upp men sedan immediatly efter nedladdningen ikonen försvinner Serienummer: 102207300324 os-windows vista kindly help please tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttade till Allmänna Software Chat forum.
| |||
| |||
| Besök Microsoft Updates webbplats och kontrollera att allting är uppdaterat. http://windowsupdate.microsoft.com/ |
|
| |||
| |||
| programvaran är uppdaterad. några frågor. Jag har också försökt att stänga av Windows-brandväggen bort också. Jag får ett meddelande om att Windows har blockerat vissa program ibland. Kan det vara något att göra med? |
|
| |||
| |||
| Har du sökt enheten för filen? Vad är det du försöker ladda ner? |
|
| |||
| |||
| Jag försöker ladda ner något. Låt mig nu berätta för er killar här. vad jag försöker ladda ner den, börjar den att ladda ner, om jag har fått att spara programmet t.ex. på skrivbordet även ikonen visas men när nedladdningen är klar ikonen försvinner. Jag försökte att söka efter den men ingenstans. nu vad jag gjorde var att ladda ner samma fil från en annan dator till min blixt skivan och sedan koppla den till min laptop och kör programmet och det installeras normalt inga problem. så min laptop inte installera nya program det också tydligen vecka men thats the problem hämtade filen cant hittas någonstans detta sker med alla hämtningar som Windows Messenger, Yahoo Messenger, en bild .... se om detta hjälper |
|
| |||
| |||
| Har du körde virus scans? |
|
| |||
| |||
| No I havent. kan det vara problemet eller lösningen? |
|
| |||
| |||
| |