![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har hørt, at operativsystemer kan blive lagt på USB's. Jeg vil gerne forsøge at bringe min egen OS i skole. Er det rigtigt, at du skal ændre BIOS-indstillinger for at gøre det starte fra en USB? Også, hvis jeg skulle bringe det til skolen, alle har en brugerkonto, der logger dem på en eller anden form for netværk. Hvis jeg brugte mit eget OS, ville jeg være i stand til at logge ind på denne konto, eller ville jeg være fastlåst med konto på OS? Thanks for any help.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det afhænger af, hvor boot rækkefølge er indstillet, virkelig. De fleste computere vil gå videre og boot off the stick, men i nogle tilfælde kunne kræve BIOS ændringer. De fleste skoler admins vil ikke låse ned BIOS selv. Medmindre du har en enorm tommelfinger drev, jeg vil holde fast i et Linux-distribution på der. Ingen bøvl med regnskaber, vil netværkssamarbejdet vil fungere fint med minimal opsætning.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil ikke kunne få adgang til din skole, fordi de områder, ikke ville blive oprettet og netværksdrev ikke er blevet kortlagt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det afhænger af, hvad din IT-administratorer er ligesom, hvis de gør lockout BIOS, som jeg vil have til at være uenig med carbon om hvert IT admin Jeg er stødt på i en skole låse den ud, har du sandsynligvis ikke vil være i stand til at bruge det, som om de har gjort, at de har formentlig også sørget for den eneste mulige boot op er via OS de har på de maskiner, hvis Men de har ikke, så bør det være muligt, men du vil ikke kunne at logge på den konto, du har setup der. Men også huske på, jeg ved ikke, hvor glade de IT-administratorer ville være, hvis du indlæse dine egne OS ind på computere.
| |||
| |||
| Mmm. Baseret på, hvad du fyre siger, er der en chance for, at: 1) Jeg vil ikke være i stand til at starte op fra min USB på alle eller 2) Jeg kunne starte op fra min USB men ikke bruge min skole konto Citat:
Ahh ja, jeg gætte det en tabt forårsage så ...Tak for hjælpen alle.
|
| |||
| |||
| Hvorfor ikke bare prøve det? ... Eller du kan selv spørge techies? |
|
| |||
| |||
| Da der er meget lidt at ingen chance for det arbejde, jeg tror ikke, det ville være klogt at gøre det, som det ville være spild af tid.
|
| |||
| |||
| Wouldent at løbe ind i fejl med drivere, fordi du har installeret OS (Operativsystem) på en anden computer? |