vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Asentaminen käyttöjärjestelmiä USB

Reply

Thread Tools
Old 31 lokakuu 2008, 00:08
Rahoittajien ryhmän

Default Asentaminen käyttöjärjestelmiä USB

Hei,
Olen kuullut, että käyttöjärjestelmiä voidaan saattaa USB-luvulla. Haluan kokeilla ja tuoda oma OS koulua. Onko totta, että sinun täytyy muuttaa BIOS-asetuksia, jotta se käynnistää USB? Myös, jos minulla oli saatettava se kouluun, jokaisella on oma käyttäjätunnus, joka kirjautuu heitä jonkinlaisen verkkoon. Jos minun käyttää omaa OS, minä voi kirjautua tililtä tai minä olla kiinni tiliäsi OS?
Kiitos apua.
Old 31 lokakuu 2008, 00:57
Rahoittajien ryhmän

Se riippuu siitä, miten boot järjestys on asetettu, oikeastaan. Useimmat tietokoneet menevät eteenpäin ja käynnisty kiinni, mutta jotkut saattavat vaatia BIOS-asetusten muuttamisessa. Useimmat koulun ylläpitäjät ei lukita BIOS though.

Ellei sinulla on valtava peukalo ajaa, I'd kiinni Linux distro siellä. No hassle yhdessä tilinpäätöksen, todennäköisesti verkottumista toimisi sakko minimimäärällä asetukset.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31 lokakuu 2008, 02:20
Rahoittajien ryhmän

Ette voi käyttää koulun huomioon koska verkkotunnuksia ei olisi perustettu, ja niitä verkkoasemia ei ole kartoitettu.

Asuming koulusi on kuin meidän ja minun edellisessä koulussa, jossa olet joko log onto opiskelijoiden, henkilöstön, mannet (admin) toimialueelle tai "Tämä tietokone."

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 31 lokakuu 2008, 02:30
Rahoittajien ryhmän

Se riippuu siitä, mitä IT-ylläpitäjät ovat kuin, jos ne eivät sulkemiseen BIOS, joka minulla on eri mieltä hiiltä noin joka IT admin olen törmännyt vuonna koulun lukita se, luultavasti ei voi käyttää se, koska jos he ovat tehneet, että ne ovat todennäköisesti myös varma, että ainoa mahdollinen käynnistyä on kautta OS ne ovat koneiden, jos kuitenkin ne eivät ole, niin se olisi mahdollista, mutta et voi kirjautua kiinni huomioon olet setup siellä. Mutta myös pidettävä mielessä, en tiedä, miten onnellinen IT-ylläpitäjät olisi, jos lataat oman OS kiinni tietokoneissa.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 31 lokakuu 2008, 03:05
Rahoittajien ryhmän

Mmm. Perustuen siihen, mitä te sanotte, on mahdollista, että:
1) En pysty käynnistymään minun USB lainkaan
tai
2) Voisin boot from my USB mutta ei käyttämään koulun huomioon

Quote:
Originally Posted by tomthedrummer1992 View Post
Ette voi käyttää koulun huomioon koska verkkotunnuksia ei olisi perustettu, ja niitä verkkoasemia ei ole kartoitettu.

Asuming koulusi on kuin meidän ja minun edellisessä koulussa, jossa olet joko log onto opiskelijoiden, henkilöstön, mannet (admin) toimialueelle tai "Tämä tietokone."
Kyllä, minun koulu on niin. Meillä on oma verkkoasemiin liikaa, kuten 30MB kukin. Ahh hyvin, luulen, että se on menettänyt aiheuttaa sitten ...
Kiitos avusta kaikille.
Old 2 marraskuu 2008, 03:10
Uusi Jäsen

Miksi ei vain kokeilla sitä? ...

Tai voit myös kysyä Asiantuntijat?
Old 2 marraskuu 2008, 04:35
Rahoittajien ryhmän

Koska on hyvin vähän mitään mahdollisuuksia se toimi, en usko, että se olisi viisasta tehdä se, koska se olisi ajanhukkaa.
Old 2 maaliskuu 2009, 16:50
Jäsen

Wouldent että törmätä virheet kuljettajia, koska olet asentanut OS (Operating System) on eri tietokoneeseen?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kaksi Käyttöjärjestelmät yhdellä PC - Windows Vistan ja XP Dual Boot TenQ Windows-käyttöjärjestelmät 1 11th Feb 2009 12:05
POST kertoo minulle Minulla 2 Käyttöjärjestelmät Arriflex Windows-käyttöjärjestelmät 5 22. Joulukuu 2007 17:25
Oppaat asentamista 2 Käyttöjärjestelmät fishking General Software Chat 2 3. joulukuu 2007 07:10
Ilmainen Käyttöjärjestelmät Microsoft, Vista, XP, jne. SocialWarfare Windows-käyttöjärjestelmät 7 18. lokakuu 2007 04:44
Comparing käyttöjärjestelmiä! Superfly General Software Chat 4 24th Apr 2007 06:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.