![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen kuullut, että käyttöjärjestelmiä voidaan saattaa USB-luvulla. Haluan kokeilla ja tuoda oma OS koulua. Onko totta, että sinun täytyy muuttaa BIOS-asetuksia, jotta se käynnistää USB? Myös, jos minulla oli saatettava se kouluun, jokaisella on oma käyttäjätunnus, joka kirjautuu heitä jonkinlaisen verkkoon. Jos minun käyttää omaa OS, minä voi kirjautua tililtä tai minä olla kiinni tiliäsi OS? Kiitos apua.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se riippuu siitä, miten boot järjestys on asetettu, oikeastaan. Useimmat tietokoneet menevät eteenpäin ja käynnisty kiinni, mutta jotkut saattavat vaatia BIOS-asetusten muuttamisessa. Useimmat koulun ylläpitäjät ei lukita BIOS though. Ellei sinulla on valtava peukalo ajaa, I'd kiinni Linux distro siellä. No hassle yhdessä tilinpäätöksen, todennäköisesti verkottumista toimisi sakko minimimäärällä asetukset.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ette voi käyttää koulun huomioon koska verkkotunnuksia ei olisi perustettu, ja niitä verkkoasemia ei ole kartoitettu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se riippuu siitä, mitä IT-ylläpitäjät ovat kuin, jos ne eivät sulkemiseen BIOS, joka minulla on eri mieltä hiiltä noin joka IT admin olen törmännyt vuonna koulun lukita se, luultavasti ei voi käyttää se, koska jos he ovat tehneet, että ne ovat todennäköisesti myös varma, että ainoa mahdollinen käynnistyä on kautta OS ne ovat koneiden, jos kuitenkin ne eivät ole, niin se olisi mahdollista, mutta et voi kirjautua kiinni huomioon olet setup siellä. Mutta myös pidettävä mielessä, en tiedä, miten onnellinen IT-ylläpitäjät olisi, jos lataat oman OS kiinni tietokoneissa.
| |||
| |||
| Mmm. Perustuen siihen, mitä te sanotte, on mahdollista, että: 1) En pysty käynnistymään minun USB lainkaan tai 2) Voisin boot from my USB mutta ei käyttämään koulun huomioon Quote:
Ahh hyvin, luulen, että se on menettänyt aiheuttaa sitten ...Kiitos avusta kaikille.
|
| |||
| |||
| Miksi ei vain kokeilla sitä? ... Tai voit myös kysyä Asiantuntijat? |
|
| |||
| |||
| Koska on hyvin vähän mitään mahdollisuuksia se toimi, en usko, että se olisi viisasta tehdä se, koska se olisi ajanhukkaa.
|
| |||
| |||
| Wouldent että törmätä virheet kuljettajia, koska olet asentanut OS (Operating System) on eri tietokoneeseen? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kaksi Käyttöjärjestelmät yhdellä PC - Windows Vistan ja XP Dual Boot | TenQ | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 11th Feb 2009 12:05 |
| POST kertoo minulle Minulla 2 Käyttöjärjestelmät | Arriflex | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 22. Joulukuu 2007 17:25 |
| Oppaat asentamista 2 Käyttöjärjestelmät | fishking | General Software Chat | 2 | 3. joulukuu 2007 07:10 |
| Ilmainen Käyttöjärjestelmät Microsoft, Vista, XP, jne. | SocialWarfare | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 18. lokakuu 2007 04:44 |
| Comparing käyttöjärjestelmiä! | Superfly | General Software Chat | 4 | 24th Apr 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |