mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Het installeren van besturingssystemen op een USB -

Reply

Thread Tools
Old 31 oktober 2008, 00:08
Donor Groep

Default Het installeren van besturingssystemen op een USB -

Hoi,
Ik heb gehoord dat besturingssystemen kunnen worden gebracht op USB's. Ik wil proberen mijn eigen OS naar school. Is het waar dat u nodig hebt om de BIOS-instellingen om het opstarten vanaf een USB? Ook als ik om ze naar school, iedereen heeft een gebruikersaccount die stammen ze op een soort netwerk. Als ik gebruikte mijn eigen OS, zou ik kunnen inloggen op die account, of zou ik zitten met de rekening op de OS?
Bedankt voor alle hulp.
Old 31 oktober 2008, 00:57
Donor Groep

Het hangt af van hoe de opstartvolgorde is ingesteld, echt. De meeste computers zullen gaan en de boot uit de stok, maar sommige wellicht BIOS veranderingen. De meeste scholen admins zal niet blokkeren vaststelling van het BIOS wel.

Tenzij je een enorme thumb drive, I'd stick een Linux distro op daar. Geen gedoe met de rekeningen, die de netwerken zou werken met een minimale setup.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31 oktober 2008, 02:20
Donor Groep

U zou niet in staat zijn om toegang te krijgen tot uw school gehouden omdat het gebied niet zou worden opgericht en het netwerk-drives zal niet zijn toegewezen.

Asuming uw school is als de onze en mijn vorige school, waarbij je zowel inloggen op de student, personeel, mannet (admin) domein of "Deze Computer".

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 31 oktober 2008, 02:30
Donor Groep

Het hangt ervan af wat uw IT-beheerders zijn net als zij doen lock-out van de BIOS, die zal ik het oneens met koolstof over elk IT admin Ik heb eigenlijk in een school lock it out, zal je waarschijnlijk niet kunnen gebruiken zij, als zij hebben gedaan, hebben ze waarschijnlijk ook dat het alleen mogelijk is via het opstarten van de OS die ze hebben op de machines, indien zij echter niet hebben, dan zou het mogelijk moeten zijn, maar u niet in staat zal zijn om in te loggen op de account die u hebt setup daar. Maar ook in gedachten houden, ik weet niet hoe gelukkig de IT-beheerders zou zijn als u uw eigen OS op de computers.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 31 oktober 2008, 03:05
Donor Groep

Mmm. Gebaseerd op wat jullie zeggen, er is een kans dat:
1) Ik zal niet te kunnen opstarten vanaf mijn USB op alle
of
2) Ik kan opstarten vanaf mijn USB-, maar geen gebruik maken van mijn school rekening

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomthedrummer1992 View Post
U zou niet in staat zijn om toegang te krijgen tot uw school gehouden omdat het gebied niet zou worden opgericht en het netwerk-drives zal niet zijn toegewezen.

Asuming uw school is als de onze en mijn vorige school, waarbij je zowel inloggen op de student, personeel, mannet (admin) domein of "Deze Computer".
Ja, mijn school is niet anders. We hebben ons eigen netwerk stations te zijn zoals 30MB per stuk. Ahh goed, ik denk dat het een verloren zaak dan ...
Bedankt voor de hulp iedereen.
Old 2 november 2008, 03:10
Nieuw Lid Fractie

Waarom niet gewoon proberen? ...

Of je zou zelfs kunnen vragen aan de techneuten?
Old 2 november 2008, 04:35
Donor Groep

Aangezien er zeer weinig tot geen kans van het werk, ik denk niet dat het verstandig zou zijn om het te doen, want het zou een verspilling van tijd.
Old 2 maart 2009, 16:50
Lid Fractie

Wouldent die worden uitgevoerd in de fouten met drivers geïnstalleerd omdat je het OS (Operating System) op een andere computer?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Twee besturingssystemen op een pc - Windows Vista en XP Dual Boot TenQ Windows besturingssystemen 1 11 feb 2009 12:05
POST vertelt me dat ik heb 2 Besturingssystemen Arriflex Windows besturingssystemen 5 22 dec 2007 17:25
Gidsen installeren 2 Besturingssystemen fishking Algemene programmatuurnoot Chat 2 3rd Dec 2007 07:10
Gratis besturingssystemen van Microsoft, Vista, XP, etc SocialWarfare Windows besturingssystemen 7 18 okt 2007 04:44
Vergelijking van besturingssystemen! Superfly Algemene programmatuurnoot Chat 4 24 apr 2007 06:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.