mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Internet Proxy Software

Reply

Thread Tools
Old 16. maj 2008, 06:27
Ny Medlem Gruppen

Default Internet Proxy Software

Hej, jeg har for opsætning af internet til en skole og brugerne vil have individuel logon. Er der en måde at registrere, hvad de ser efter på internettet, blokere websteder og indhold, og som forbinder den tid, det var tilgængelige for brugeren. Der en masse software derude, men vil gerne være pegede i den rigtige retning.

Tak
Old 16. maj 2008, 07:20
Administrator Gruppen

En tråd per samme emne venligst.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16. maj 2008, 11:01
Redaktør Gruppen

Wingate

Du er sandsynligvis vil ønsker en form for proxy-server til at styre alt, hvad der går ud og kommer ind hvilket Wingate er.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 16. maj 2008, 11:05
Donor-Gruppen

Du kan købe keylogging software eller downloade gratis dem, men er begrænset i, hvad de registrerer. Det er, hvad min gamle skole gjort
Old 20. maj 2008, 02:31
Ny Medlem Gruppen

Tak for dit svar. Jeg vil undersøge Wingate mulighed og keylogging. Jeg vil fortælle dig, hvordan det går.

Sorry for sent svar. Fra arbejde på en mandag.
Old 20. maj 2008, 10:46
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af bigyin View Post
Tak for dit svar. Jeg vil undersøge Wingate mulighed og keylogging. Jeg vil fortælle dig, hvordan det går.

Sorry for sent svar. Fra arbejde på en mandag.
Hvis du kan retfærdiggøre udgifterne til Wingate det er en meget hyggelig måde at gøre det. Jeg tror, de gør det billigere pædagogiske kørekort også.

Jeg har brugt det inden for en ungdomsklub og det gik meget godt. Det bruges også på min skole.

Den måde det er sat op, er, at alle på internettet kommer i gennem det. Det har til at køre på sin egen boks.

Når nything beder om noget over internettet, vil det forsøge at godkende dem. Hvis de ikke er allready autentificeres det vil give dem en popup at indtaste et brugernavn og en adgangskode. Så de har adgang afhængigt af, hvad deres rettigheder er.

Du kan have forskellige grupper for brugernavne og definere tilladelser til en gruppe pr gruppebasis. Indholdet filtrering er indbygget i det er godt, så godt og vil blokere for websteder, afhængigt af hvad du ønsker blokeret.

Det er også godt, fordi der ikke er nogen måde at undgå det, kan du ikke komme på internettet uden autentifikation med det i modsætning til lokale overvågningssystemer.

Jeg er ret sikker på, at det holder også logger af præcis hvilke sider brugerne har besøgt, så du kan kontrollere, at der om nødvendigt.

Hvis det er for dyrt eller ikke, hvad du er, efter at du kan lede efter et Linux-baseret firewall / proxy.

Smoothwall kommer til at tænke på første og det er min personlige favorit allthough der er andre tilgængelige.

Der er masser af Addins du kan lægge på toppen af Smoothwall gerne DansGuardian, der vil bortfiltrere dodgey / uønskede websteder, men det er ikke som plug and play som Wingate og ikke så gode til brugergodkendelse. Selv om jeg er sikker på der er addons, der vil få den samme functionaity ud af det som Wingate.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.