![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen to setup Internetissä koulun ja käyttäjät ovat yksittäisten kirjautumiset. Onko niin, Kirjausajankohta mitä he etsivät myös Internetissä, sillä se estää sivustoja ja sisältöä ja yhdistää, kun se oli käyttänyt sen käyttäjälle. On paljon ohjelmia ulos, mutta haluaisi kuitenkin huomautettava, että oikeaan suuntaan. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yksi säiettä kohti samasta aiheesta kiitos.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wingate Olet luultavasti menossa halua jonkinlainen proxy-palvelimen hallita kaikkea menossa ja tulossa sisään Tästähän Wingate on.
|
| |||
| |||
| Voit ostaa keylogging ohjelmiston tai ladata niitä vaan ainoastaan siihen, mitä se ennätys. Se, mitä vanhan koulun tehtävä |
|
| |||
| |||
| kiitos vastauksista. I'll tutkimaan wingate vaihtoehto ja keylogging. Otan sinuun tiedä miten se menee. Sorry for late reply. Vapaapäiviä maanantaina. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen käyttänyt sitä ennen, että nuoriso-klubi ja se meni hyvin. Sitä käytetään myös omassa koulussa. Tapaa, jolla se on asetettu, että kaikki internet tulee sen läpi. Se on ristiriidassa sen omien ruutuun. Aina kun nything pyytää mitään Internetissä se yrittää antaa heille. Jos ne eivät ole allready autentikoitu se antaa heille popup kirjoittamaan käyttäjätunnus ja salasana. Sitten he pääsevät mukaan, mitä heidän oikeuksiaan. Sinulla voi olla eri ryhmien käyttäjätunnuksille ja määritellä oikeudet ryhmän ryhmää kohti perusteella. Sisällön suodatus sisäänrakennettuna on hyvä, samoin ja estää sivustoja sen mukaan, mitä haluat estää. On myös hyvä, koska ei ole mitään keinoa välttää se, et voi päästä Internetiin ilman toimialueen kanssa toisin kuin paikallisten seurantajärjestelmiä. Olen melko varma, että se myös pitää lokit täsmälleen, mitä sivuja käyttäjät ovat käyneet niin voit tarkistaa, että, jos tarvitaan. Jos se on liian kallista tai ei, mitä olet jälkeen voit etsiä Linux perustuu palomuuri / valtakirja. Smoothwall tulee mieleen ensimmäisenä ja on oma suosikkini allthough muitakin on tarjolla. On olemassa paljon Addins voit laittaa päälle Smoothwall kuten DansGuardian, joka suodattaa pois dodgey / ei-toivotut sivustot, mutta se ei ole niin Plug and Play kuin Wingate eikä hyvä käyttäjän todennusta. Vaikka olen varma, että AddOns että saat saman functionaity pois sitä Wingate.
__________________ serverguy |