mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Internet Proxy Software

Reply

Thread Tools
Old 16 mei 2008, 06:27
Nieuw Lid Fractie

Default Internet Proxy Software

Hoi, ik heb voor het instellen van internet voor een school en de gebruikers zullen hebben individuele aanmeldingen. Is er een manier van registratie van wat ze kijken op het internet, het blokkeren van sites en inhoud, en het koppelen van de tijd was toegankelijk voor de gebruiker. Er veel software, maar daar wil worden in de goede richting.

Bedankt
Old 16 mei 2008, 07:20
Administrator Group

Een draad per hetzelfde onderwerp alstublieft.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 mei 2008, 11:01
Moderator Groep

Wingate

Je bent waarschijnlijk zal willen een soort van proxy-server te beheren alles gaan en komende inch Dat is wat Wingate is.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 16 mei 2008, 11:05
Donor Groep

U kunt kopen keylogging software of download gratis zijn, maar zijn beperkt in wat ze opnemen. Het is wat mijn oude school gedaan
Old 20 mei 2008, 02:31
Nieuw Lid Fractie

dank voor uw antwoorden. Ik kom kijken naar de Wingate optie en de keylogging. Ik laat het u weten hoe het gaat.

Sorry voor de late reactie. Uit het werk op een maandag.
Old 20 mei 2008, 10:46
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bigyin View Post
dank voor uw antwoorden. Ik kom kijken naar de Wingate optie en de keylogging. Ik laat het u weten hoe het gaat.

Sorry voor de late reactie. Uit het werk op een maandag.
Als je kan rechtvaardigen de kosten van Wingate is het een zeer prettige manier van doen. Ik denk dat ze goedkoper educatieve licentie als goed.

Ik heb het eerder gebruikt voor een jeugdclub en dat ging heel goed. Het wordt ook gebruikt op mijn school.

De manier waarop deze is opgericht, is dat allemaal van het internet komt er doorheen. Het heeft te draaien op zijn eigen vak.

Wanneer nything vraagt om iets over het internet zal het proberen te verifiëren. Als ze niet al geauthentiseerd zij wel een popup te typen in een gebruikersnaam en wachtwoord. Toen zij toegang hebben, afhankelijk van wat hun rechten zijn.

U kunt verschillende groepen voor gebruikersnamen en definiëren machtigingen voor een groep per groep basis. De inhoud filteren ingebouwd in het goed is als goed en zal blokkeren sites, afhankelijk van wat u wilt blokkeren.

Het is ook goed omdat er geen manier om te vermijden, kunt u niet op het internet zonder authenticatie met het in tegenstelling tot met de lokale monitoringsystemen.

Ik ben vrij zeker dat het ook blijft logboeken van precies welke pagina's gebruikers hebben bezocht, zodat u kunt controleren dat uit als dat nodig is.

Als het te duur is of niet wat je na je zou kunnen kijken voor een Linux gebaseerde firewall / proxy.

SmoothWall ons opkomt eerste en is mijn persoonlijke favoriet Hoewel er anderen beschikbaar zijn.

Er zijn veel Addins kunt u op de top van SmoothWall willen DansGuardian dat filteren dodgey / ongewenste websites, maar het is niet als plug-and-play zoals Wingate en niet zo goed in gebruikersverificatie. Hoewel ik weet zeker dat er addons die krijgt dezelfde functionaity uit als Wingate.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hardware en software die nodig is om Internet Fax Service? knightriser Netwerken, modems & VoIP 0 De 1 juli 2009 05:33
How to Create an Internet Proxy - Zeven Proxies? ashaiba Algemene programmatuurnoot Chat 19 3 nov 2008 13:07
RE: de proxy-instellingen simon1990 Web Browsers & FTP Clients 2 De 1 maart 2008 15:32
Browser Proxy ashaiba Web Browsers & FTP Clients 5 18 feb 2008 04:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.