![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik heb voor het instellen van internet voor een school en de gebruikers zullen hebben individuele aanmeldingen. Is er een manier van registratie van wat ze kijken op het internet, het blokkeren van sites en inhoud, en het koppelen van de tijd was toegankelijk voor de gebruiker. Er veel software, maar daar wil worden in de goede richting. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een draad per hetzelfde onderwerp alstublieft.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wingate Je bent waarschijnlijk zal willen een soort van proxy-server te beheren alles gaan en komende inch Dat is wat Wingate is.
|
| |||
| |||
| U kunt kopen keylogging software of download gratis zijn, maar zijn beperkt in wat ze opnemen. Het is wat mijn oude school gedaan |
|
| |||
| |||
| dank voor uw antwoorden. Ik kom kijken naar de Wingate optie en de keylogging. Ik laat het u weten hoe het gaat. Sorry voor de late reactie. Uit het werk op een maandag. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb het eerder gebruikt voor een jeugdclub en dat ging heel goed. Het wordt ook gebruikt op mijn school. De manier waarop deze is opgericht, is dat allemaal van het internet komt er doorheen. Het heeft te draaien op zijn eigen vak. Wanneer nything vraagt om iets over het internet zal het proberen te verifiëren. Als ze niet al geauthentiseerd zij wel een popup te typen in een gebruikersnaam en wachtwoord. Toen zij toegang hebben, afhankelijk van wat hun rechten zijn. U kunt verschillende groepen voor gebruikersnamen en definiëren machtigingen voor een groep per groep basis. De inhoud filteren ingebouwd in het goed is als goed en zal blokkeren sites, afhankelijk van wat u wilt blokkeren. Het is ook goed omdat er geen manier om te vermijden, kunt u niet op het internet zonder authenticatie met het in tegenstelling tot met de lokale monitoringsystemen. Ik ben vrij zeker dat het ook blijft logboeken van precies welke pagina's gebruikers hebben bezocht, zodat u kunt controleren dat uit als dat nodig is. Als het te duur is of niet wat je na je zou kunnen kijken voor een Linux gebaseerde firewall / proxy. SmoothWall ons opkomt eerste en is mijn persoonlijke favoriet Hoewel er anderen beschikbaar zijn. Er zijn veel Addins kunt u op de top van SmoothWall willen DansGuardian dat filteren dodgey / ongewenste websites, maar het is niet als plug-and-play zoals Wingate en niet zo goed in gebruikersverificatie. Hoewel ik weet zeker dat er addons die krijgt dezelfde functionaity uit als Wingate.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hardware en software die nodig is om Internet Fax Service? | knightriser | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 1 juli 2009 05:33 |
| How to Create an Internet Proxy - Zeven Proxies? | ashaiba | Algemene programmatuurnoot Chat | 19 | 3 nov 2008 13:07 |
| RE: de proxy-instellingen | simon1990 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 1 maart 2008 15:32 |
| Browser Proxy | ashaiba | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 18 feb 2008 04:17 |
| Thread Tools | |
| |